פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.אני פונה אליכם בתלונה על חברת הסלולר סלקום לפני כ7 חודשים רכשתי שני מודמים סלולרים למחשבים הנייחים שלי בבית תמורת 260 שח כל חודש בהתחייבות ל18 חודשים לאחר 3 שבועות מיום הרכישה התגלה לי שכמעט המהירות מגיעה לאפס למרות שהובטח לי בעת הרכישה שהמהירות גדולה במיוחד ועל סמך זה רכשתי אותם .לאחר פניות רבות למוקד של סלקום הציעו לי משבר קליטה להגדלת המהירות וזה לצערי לא עזר שוב פניתי למוקד שלהם והם העבירו את תלונתי למחלקה שמטפלת בנושא לאחר שבועיים חזרה אליי נציגה בכירה שלהם מהמחלקה הטכנית וזאת הודתה בפניי שבאיזור שלי ספציפי אין להם קליטה והם לא יכולים לספק לי שרות כנדרש ובקשה ממני להגיע לנקודת שרות ולמסור את המודמים ולבטל את העיסקה לאחר ששלמתי 7 חודשים ושאלתי אותה מה עם ההחזר שמגיע אליי לאחר שאתם מבטלים את העיסקה ואני לא קבלתי שרות כנדרש לפי ההסכם אז היא אמרה לי אני לא מטפלת בנושא .יש לציין שנמצאים אצלי אישורים חתומים מסלקום שהם בטלו את העיסקה ועד היום לא קבלתי את ההחזר שמגיע אליי .וקולי תקווה ואמונה שבעזרתכם אוכל לקבל אותו .אשמח לקבל את תשובתכם בהקדם האפשרי .בכבוד רב מראש
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה