פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחטנות צווארון מצד הוט ואי זכייה למענה מצדכם נושא התלונה:
דדון ברק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה, ברצוני לקבל חוות דעת של עורך דין.

לפני 5 חודשים פניתי למשרד התקשורת בעקבות התנהלות בלתי מקצועית מצד הוט, התנהלות של איומים ושפה גסה, הגובלת בבריונות. פניתי שלושה פעמים באמצעות דואר ישראל ובאמצעות מייל, אך לא זכיתי למענה.

פניתי בכתובים לחבר כנסת, אך טרם זכיתי למענה.

ב-04.03.2010 הגיע לבית הורי נציג מטעם הוט בתביעה לא ברורה לתשלום. אימי מהירה להתקשר אלי בבהלה. ראשית, ביקשתי אותה בדחיפות שיציג תעודה מזהה, שכן הבחור הציב בפניה ברירה מאיימת: שלמי או תתבעי בבית משפט, בגין התחברות פיראטית לכבלים.

הואיל וזו היתה תמונת המצב, ואולצתי להתחבר לשירותי הטלויזיה, ולשלם בעבור שירות שאיני חפץ בו, פנייתי באמצעות האתר של הוט בקשה להתנתקות מידית מיתר שירותי חברת הוט: שירות האינטרנט והטלפון.
אלא שפנייה טלפונית לשירות לקוחת ופנייה באמצעות האתר לא הגיעה ליעדה; נציג השירות אמר לי להמתין ומיד הועברתי לאותו סוכן שסירב לנתק אותי מיתר שירותי הוט:

"אחי, שלם 3 חודשים ואח"כ תתנתק, אחי, ואם אתה רוצה תתנתק אחר כך גם מהאינטרנט והטלפון".

הסוכן אף יצא מגדרו כדי להגיע למקום עבודתי על מנת להחתים אותי שאני מעוניין להתחבר לכבלים ל-3 חודשים (יש לי הקלטה של השיחה הטלפונית - לא שזה מעניין מישהו שם במרומי האולימפוס של חברי הוט). וכך, מתוך מכבש לחצים החלטתי לשלם ולפנות למשרד התקשורת על מנת שיכנס לעובי הקורה ויברר באם ישנו ריקבון תולעתי בחברת הכבלים הוט, מבית, באשר להתנהלותה בכל הדרגים.

מסכת הטירטורים לא נגמרה.

לא מספיק שאולצתי להתחבר בעל כורחי, שילמתי מ-28.03.2010 ועד היום הזה, הרי שלא חיברו אותי לשירותי הטלויזיה כלל ועיקר.
הסברתי את הדבר לנציגה טלפונית, שהסבירה לי רבע שעה כי "אני מחובר מיחשובית". הבינותי כי השיחה מוקלטת, והייתי שמח באם עורך דין יסביר כיצד עלי לקבל את ההקלטה המתעדת כיצד מאלצים לקוח לתחבר לטלויזיה שלא מרצונו, שלם עבור השירות, וגם לא לקבלו כלל וכלל.

שאלתי את הנציגה, החיוב הוא מחודש מרץ, ואת טוענת שאני מחובר מחשובית, אז תוכלי לעשנות לי בבקשה על שאלה אחת, באמצעות המערכות המחשוביות המתוחכמות שלכם: האם הגיע לביתי טכנאי חבר אותי לשירות הטלויזיה
תשובתה: לא.

שמו אותי על HOLD, ואז הגיעה הצעה: ננתק אותך עכשיו ותשלם פחות [תנתנקו אותי ממה, למען השם??? אני לא מחובר !!! איפה השכל הישר] או תתחבר.

מעוות לא יכול לתקון.

ביום ראשון הבטיחו לי כי אוכל סוף כל סוף להתגרש מהוט.

הייתי שמח לו משרד התקשורת היה מואיל להתייחס לעניין באופן כזה או אחר.

עד שזה יואיל לעשות כן, אין לי אלא לבקש מעו"ד נבון, לבחון את האפשרות של תביעה ייצוגית.

הידעתם שיש אתר

I HATE HOT

אם פעם חשבתי שמדובר בחבורת ממורמרים, הרי שהבנתי שמדובר באזרחים שהפיראט האדום גוזל את כספם באמצעות שיטת השוטר הטוב [עורכי הדין המנומסים] והשוטר הרע [שבמקרה זה מייצג גנגסטרים של ממש... כדברי הסוכן , "אני המילה האחרונה פה. כל אחד אחר שידבר אתך מת".]

משרד התקשורת: צעקת הדל תקשיב... ותושיע.

עוגמת נפש סוג הנזק :
כנסו נא לעובי הקורה... עשו מעשה של ממש פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה