פרטי התלונה

תלונות פוינטר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם ללא הרשאה ועוד מיני ירקות נושא התלונה:
יפרח אלדד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חב' פוינטר שאני מנוי שלה התקשרו אלי יום אחד וטענו שבמשך יותר מחודש!!! לא מקבלים שידור מהרכב שלי ושאסע לנקודת שירות ע"מ לבדוק את התקלה במקום לשאול מדוע מחייבים אותי על חודש ללא שירות שאלתי אם צריך לשלם עבור הבדיקה או התיקון ונענתי בשלילה ושזה חלק מה"שירות" בתום לב נסעתי לנקודת השירות "אוטו קלאס" בצומת בילו ושם שוב שאלתי אם צריך לתקן האם אני צריך לשלם על זה וכמה הבחור שם אמר לי שזה עניין שלי עם פוינטר ושהם "יסתדרו" איתי כבר. בסוף הבדיקה, או התיקון אני מגיע לרכב ורואה שהרדיו דיסק הפסיק לעבוד אני קורא לטכנאי שטיפל בי והוא מתנער מאחריות ואומר לי בשיא חוצפתו שאין לו אחריות על מה שהוא הורס ומסרב לתקן עצבני אני פונה לבוס שלו ומבקש שיתקנו את הנזק שעשו והוא עומד בסירובו ומבקש ממני לחתום על התיקון, רותח מזעם אני אומר לו שאני לא חותם על טופס ללא מחיר לתיקון שאיני יודע מה נעשה בו ועוד לאחר שקילקלו לי רדיו דיסק וסירבו לתקן ויצאתי משם ועוד תיקנתי את הרדיו דיסק בעלות של 150 ש"ח על חשבוני. אחרי כל זה אני רואה בחשבון הבנק חיוב מחב' פוינטר בסך 524 ש"ח על התיקון אני מתקשר לפוינטר ומגולל את הסיפור בפני הפקידה מירב ושואל מהיכן יש להם את התעוזה והחוצפה לחייב אותי אחרי כל הנזק שגרמו לי ועוד ללא חתימה מצידי וללא הרשאה והתשובה שלה היא שהיא מציעה לי "הנחה" של 15% על הכסף שגנבו ממני אם אני אצטרף לאחריות של פוינטר (שלא הוצעה לי קודם ה"תיקון") בעלות של 7$ לחודש בקיצור היא מציעה לי לשלם עוד כ 400 ש"ח לשנה כדי שיחזירו לי כ100 ש"ח מה 500 ש"ח שהם כבר גנבו לי מחשבון הבנק וזאת כפיצוי לעוגמת הנפש ולהפסד הכספי שנגרם לי בגין קלקול הרדיו דיסק
החזרת הגניבה ופיצוי כספי על התיקון ואם אפשר גם התנ פתרון נדרש :

פוינטר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה