פרטי התלונה

תלונות פוינטר

תלונות שרותי גרירה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים הוראת קבע בלי אישור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הנפח 8 חולון כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הציעו לי בשיחת טלפון מפוינטר - שאני מנויה בה (מספר לקוח 52086)
שירותים נילווים של הכוונת דרך ואתראה על גרירה. אמרתי שאין צורך כי יש לי מכישר ניווט ידני ואני לא חונה במקומות אסורים. אפילו את החודש חינם אמרתי שאין לי צורך ולא אעשה בכך שימוש. ושכחתי מהם.
בחודשיים הללו נפטר אבי - לא ממש עברתי על כל מצבורי הניירת והדואר - והיום אני רואה שהורידו לי מחשבונית של ספטמבר (לא מצאתי אחורה - ובשירות לקוחות טענו שזה רק חודשיים שלקחו ממני) כסף עבור השירותים הללו. החשבונית לחודשים אוגוסט וספטמבר. שירותי הכוונה לקחו לי פעם 15.64 ש"ח ופעם 17.32ש"ח, והתראה על גרירה - פעם 3.91 ש"ח ופעם 4.33 ש"ח.
בשירות הלקוחות אמרו לי שהייתי צריכה אחרי החודש חינם לבקש לבטל. אני אמרתי שביקשתי לא לקבל את החודש חינם בכלל. לכן לא חשבתי שאני צריכה לבטל משהו שאין לי.....
ביקשתי לזכות אותי - והתשובה היתה שלא משנה עד איזה דרג אגיע, המדיניות שם זה לזכות רק על חשבונית אחת אחורה ולא משנה כמה חודשים גובים מאנשים תשלומים.
למוקדנית לא ממש הזיז שאמרתי שזה נראה כמו גזל. זו המדיניות פה. ואין לי מה לנסות לשכנע כי הרבה מתלוננים לא הצליחו יותר.
נראה לי ממש חוצפה - ומי יודע כמה לקוחות בכלל לא שמים לב.... ביננו - מי צריך הכוונה כיום - בכל המכוניות היקרות שמחייבים בבטיחו להתקים פוינטר - יש כבר מובנה או שיש לבעלים מחשבי כף יד עם התוכנה.....וזו גם אולוסייה שלא ממש שמה לב לעוד כמה עשרות שקלים שמצטברים להם ככה בחשבון.
אני מרגישה שהכניסו יד לכיס שלי וכייסו אותי. זה אולי סכום פעוט - אבל העיקרון ממש מרגיז.
הרבה תודה לכם!!!!
כספי סוג הנזק :
שיחייבו סידור הפוך - שאם רוצים שירות לבקש - ולא שיוכלו לכפות אותו. פתרון נדרש :

פוינטר שירות לקוחות

, תגובה:
גיל רקיטה, מנהל שירות שם ותפקיד:
ראשית, תנחומינו לגב' אלון על פטירתו של אביה.

במהלך שיחה שנערכה עם הגב' אלון בתאריך 04/07/2007 ביקשנו לאפשר לה להתרשם ממגוון שירותים להם היא זכאית ואשר טרם נחשפה אליהם, מאחר ולא היה באפשרותנו להציעם במועד התקנת המערכת ברכבה – בשנת 2002.

כוונתנו היתה לאפשר גם ללקוחות ותיקים כמותה ליהנות ממגוון שירותים חדש המסופקים בעלות של 25 ₪ לחודש, בדומה לעשרות אלפי לקוחות אחרים שלנו.

במסגרת שירותים אלו, ניתן בין היתר לקבל הודעה ישירה לטלפון הנייד על כל התראה המתקבלת מהרכב במוקד החברה, שירות שנועד להקטין את חשיפת הרכב ובעיקר את תכולתו למקרה פריצה, בפרט אם זו אינה מכוסה במסגרת ביטוחית, ולתת ערך מוסף אמיתי ללקוח.

לסיכום, אנו מתנצלים אם הגב' אלון לא הובנה כהלכה ע"י נציגת השירות, אי הבנה שהובילה לאספקת השירותים וחיובה בגינם, וכמובן ואם נגרמה לה עוגמת נפש.

אנו בפוינטר נשמח שתשקול שנית את עמדתה בנושא ותשוב להימנות על חוג לקוחותינו המפיקים תועלת רבה ממגוון השירותים הנלווים שאנו מציעים.



תגובה:
לבקשתה של הגב' אלון מיום 09/12/2007, אישרה נציגת השירות בשיחתה עימה את ביטול השירותים הנלווים והועבר זיכוי ע"ס 84.5 ₪ לפני מע"מ, סכום השווה לחיובים שירדו בגין שירותים אלו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה