גיל רקיטה, מנהל שירות |
שם ותפקיד: |
ראשית, תנחומינו לגב' אלון על פטירתו של אביה.
במהלך שיחה שנערכה עם הגב' אלון בתאריך 04/07/2007 ביקשנו לאפשר לה להתרשם ממגוון שירותים להם היא זכאית ואשר טרם נחשפה אליהם, מאחר ולא היה באפשרותנו להציעם במועד התקנת המערכת ברכבה – בשנת 2002.
כוונתנו היתה לאפשר גם ללקוחות ותיקים כמותה ליהנות ממגוון שירותים חדש המסופקים בעלות של 25 ₪ לחודש, בדומה לעשרות אלפי לקוחות אחרים שלנו.
במסגרת שירותים אלו, ניתן בין היתר לקבל הודעה ישירה לטלפון הנייד על כל התראה המתקבלת מהרכב במוקד החברה, שירות שנועד להקטין את חשיפת הרכב ובעיקר את תכולתו למקרה פריצה, בפרט אם זו אינה מכוסה במסגרת ביטוחית, ולתת ערך מוסף אמיתי ללקוח.
לסיכום, אנו מתנצלים אם הגב' אלון לא הובנה כהלכה ע"י נציגת השירות, אי הבנה שהובילה לאספקת השירותים וחיובה בגינם, וכמובן ואם נגרמה לה עוגמת נפש.
אנו בפוינטר נשמח שתשקול שנית את עמדתה בנושא ותשוב להימנות על חוג לקוחותינו המפיקים תועלת רבה ממגוון השירותים הנלווים שאנו מציעים.
|
תגובה: |
לבקשתה של הגב' אלון מיום 09/12/2007, אישרה נציגת השירות בשיחתה עימה את ביטול השירותים הנלווים והועבר זיכוי ע"ס 84.5 ₪ לפני מע"מ, סכום השווה לחיובים שירדו בגין שירותים אלו. |
פתרון: |
|
|