פרטי התלונה

תלונות פיזיקל

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל"de נושא התלונה:
קורליאנד מירי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב הרואה 2 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן , פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
. 1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, קורליאנד מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן 0547561753, פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
קורליאנד מירי.


1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, קורליאנד מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן 0547561753, פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
קורליאנד מירי.




1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, קורליאנד מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן 0547561753, פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
קורליאנד מירי.






1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, קורליאנד מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן 0547561753, פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
קורליאנד מירי.






1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, קורליאנד מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן 0547561753, פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
קורליאנד מירי.






1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, קורליאנד מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן 0547561753, פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
קורליאנד מירי.

1/3/06


לכבוד:אתר תלונות הצרכנים באינטרנט

הנדון:תלונה על שרות לקוי,עוול ועוגמת נפש שנגרמה לי ע"י מועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן.

הינני, קורליאנד מירי, רחוב אצ"ל 15 דירה 25 רמת גן 0547561753, פונה אליכם עקב כך, כי בתאריך 22/2/06 החלטתי להעביר את המנוי שלי במועדון הכושר "פיזיקל" ר"ח הרואה 2 רמת גן (בתוקף עד 21/6/06 ) מפאת מעבר דירה. פניתי לפקידה בשם שירלי מהמועדון וקיבלתי תשובה שאיני יכולה להעביר את המנוי למישהו שפעם היה מנוי בפיזיקל. בישרתי לה כי לא נאמר לי דבר שכזה בזמן שעשיתי את המנוי וקיבלתי תשובה כי זה רשום בתקנון.
בתקנון שמצורף אין כלל אזכור רשום בנושא. התקשרתי שוב ודיברתי עם הפקידה שירלי, ואז נאמר לי שזו מדיניות פנים שאינה רשומה בשום מקום ולא מעניין אותם בכלל, זו הבעיה שלי למרות שלא נאמר לי דבר ושאפסיק להציק בטלפון. נדהמתי מחוצפתה של הפקידה. ביקשתי לדבר עם מנהל מועדון הכושר, אך הפקידה אמר שתשאיר לו פתק. החל מהשעה שתיים אחה"צ ועד השעה שבע בערב התקשרתי עוד כארבע פעמים הפקידה שרלי ענתה "שאף אחד לא מתכוון לחזור אלי שאפסיק להטריד בטלפון וכי אין תשובה אחרת". ביקשתי שוב לדבר עם מנהל חדר הכושר ונמסר לי שהשאירו לו פתק ואם הוא ירצה אולי הוא יחזור אלי. היחס של הפקידה היה מתנשא, מתחצף ומזלזל, מגעיל ומזעזע ובסופו של דבר היא טרקה לי את הטלפון. כמובן שלא זכיתי לקבל ממנו שיחת טלפון.
בשעה תשע בערב באותו יום הגעתי למועדון הכושר וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שוב אותה פקידה שירלי השיבה שאף אחד לא מעוניין לדבר עימי שאפסיק להפריע לה בעבודתה ושאסתלק מהמקום. אמרתי שאפנה הלאה ואפרסם את מה שנעשה לי. היא צעקה עלי שוב שאסתלק ושלא אגיע יותר למקום (יש לי מנוי עד ה 21/6 ואני משלמת עבורו את מלוא הסכום), ושאני עוד אצטער ואבקש ממנה סליחה על כך שאני מציקה ומטרידה כל היום. ביקשתי שוב שמנהל המקום יצור עימי קשר והיא ענתה "לפי איך שהתנהגת אל תצפי שמשהו יעשה דבר, עדיף שתעופי מפה עכשיו".
בתאריך 23/2/06 בשעה שתיים אחה"צ קיבלתי טלפון מדודי שהציג את עצמו כמנהל מועדון הכושר "פיזיקל" הוא צרח ואיים עלי שאם עוד פעם אגיע למקום "אהיה לך עסק איתי", איים עלי בהגשת תביעה על סך 100 אלף ₪ וצו הרחקה ממשטרת ישראל. רציתי לומר לו כי טרחתי והגעתי אתמול למקום מכיוון שלא התחשק לו לדבר איתי בטלפון למרות שהתקשרתי כחמש פעמיים, אך הוא לא אפשר לי להשחיל מילה, מבחינתו השיחה הסתימה ועל כך הוא הודיע לי וטרק את הטלפון בפרצוף.
בינתיים מתאריך 22/2/06 איני מתעמלת במקום אף על פי שהנני ממשיכה לשלם את מלוא כספי עבור המנוי. יש איום מטעם המועדון ,צו הרחקה ממשטרת ישראל ותביעה אם אתקרב למקום.
יש לי תחושה נוראית מהזלזול, החוצפה, חוסר התייחסות מוחלט. הצרחות והאיומים מאוד הפחידו אותי. מעולם לא זכיתי ליחס משפיל שכזה בשום מקום. העול ועוגמת הנפש השאיר בי תחושה של עילבון.
מטרתי בפנייה זו היא להעלות בפניכם את עוגמת הנפש שנגרמה לי מטעם המועדון. כצרכנית מן המניין אני מצפה ליחס הולם בתמורה לתשלום שאני משלמת מדי חודש בחודשו ללא עיכובים כלל.
המועדון חשף בפני את יחסו הנוראי. אני כאחת מבין רבים ממאגר הלקוחות של המועדון מקווה מאוד שמעטים מאוד זכו ליחס זה. צר לי לראות שמקום שאמור לדעת איך לקבל את לקוחותיו ולשרתם בצורה הולמת כושל במשימה זו עד כדי חרפת נפש. הנני רוצה להשים דגש רב על נושא האיומים מצד המזכירה שירלי ומנהל המועדון דודי. אף אדם שמכבד את עצמו ואת מעמדו לא רשאי לאיים על אזרח שמציית לחוק. התנהגותו השפלה של המנהל דודי בעצם מטילה בספק את השאלה: האם הוא ראוי למשרה שכזו, שכן הוא מעמיד בסכנה את לקוחותיו.
היחס הבין אישי כושל ולא ראוי כלל. יתרה מזו על המועדון לשפר ולשנות את גישתו כלפי הלקוחות, שכן אנחנו משלמים בכדי לקבל תמורה.
בזמן שהינכם קוראים מכתב זה אני עדיין משלמת למועדון שאיני רשאית להיכנס אליו, לפיכך אני דורשת פיצוי מלא עבור המנוי בחדר כושר זה, וכן פיצוי כספי הולם על היחס המשפיל מצד ההנהלה.




בברכה,
קורליאנד מירי.























נזק כספי,עוול ועלבון סוג הנזק :
החזר מלא של סכום המנוי מהיום שנמנע ממני העברת המנו פתרון נדרש :

פיזיקל שירות לקוחות

, תגובה:
דודי סובה מנהל מועדון שם ותפקיד:
לצערי העובדות לא נכונות הגב' קורליאנד מירי ביקשה לבצע העברת מנוי ללקוח קיים
במסגרת המדיניות הפנימית לא ניתן לבצע העברת מנוי ללקוח קיים או שהיה בעבר מנוי במועדון.
במסגרת ההסכם שנחתם בין המועדון ללקוח בסעף 1 אין החזרת כספים ואין ביטולי מנוי
במדיניות הפנימית של המועדון ניתן לבצע העברת מנוי ללקוח חדש בלבד
הגב' קיבלה תשובה שלילית לגבי בקשתה היא בתגובה הגיעה בערב ועברה בין לקוחות שמבצעים רכישת מנוי והודיעה להם לא לבצע את העסקה וגרמה למקום נזק כספי ותדמיתי לפיכך התקשרתי ללקוחה והודעתי לה שבמידה ותחזור על מעשיה אני יוציא לה צו הרחקה עם תביעה אישית על פגיעה כספית ותדמיתית במועדון.
דודי סובה
מנהל מועדון
תגובה:
1.הגב' קוליאנד מירי יכולה להמשיך להתאמן במועדון .
2. כמו כן יש באפשרותה לתלות ליד המועדון שלט מכירת מנוי ובאתר הומלס, יד 2 על מכירה של מנוי במועדון הכושר פיזיקל
אני חוזר ומציין הרכישה ניתנת ללקוח חדש בלבד והיא כרוכה בתשלום העברת מנוי בסך 200 ש"ח
דודי סובה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה