פרטי התלונה

תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מכשיר מקולקל נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
undefined כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 30/04/2006 רכשתי מכשיר הליכון מסוג אדמירל
לאחר הפעלה של כשבועיים המכשיר שבק חיים.
פניה לחברה לשם קבלת שירות נענתה בהבטחה לשליחת טכנאי לאחר שבועיים
דהיינו, ב-12/06/2006
לקחתי יום חופשה מהעבודה במאמץ רב, כי זה התאריך היחיד שבו היו מוכנים לשלוח טכנאי.
באותו יום התקשרו שהטכנאי לא יגיע כי חסר לו חלק. לא טרחו להודיע לי יום קודם
למרות שידעו שהחלק חסר.
התקשרתי שוב לאחר שבוע , ושוב אין להם תשובה בשבילי.
למעשה, קניתי מכשיר שעבד שבועיים ומזה כחודש!!! אני ללא המכשיר
פניות חוזרות שלי נענות ב:"אנחנו נחזור אליך"
אני די מיואש, שלא לדבר על זה ששילמתי במיטב כספי ואני לא מתאמן כלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר או לפחות אספקת מוצר מקביל עד לתיקון ה פתרון נדרש :

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
חזי אשכנזי - מנהל השיר שם ותפקיד:
הואיל והמכשיר התקלקל הוצע ללקוח להחליפו למכשיר חדש מהדגם הטוב ביותר,
כולל 10 שנות אחריות למנוע. ההחלפה תבוצע לשביעות רצונו של הלקוח וללא תוספת תשלום.
תגובה:
החלפת המכשיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה