פרטי התלונה

תלונות אביר ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר ריצה המתפרק ותיקונו האינסופי נושא התלונה:
ליפובצקי ואדים שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שביל תנופה 6 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/06/07 קיבלנו (אני וזוגתי) מכשיר הליכה מדגם פטרול אשר נרכש דרך "מכרז המדינה" וסופק על ידי חברת "אביר ספורט". בנוסף להספקת המכשיר, חברת אביר ספורט סיפקה לנו תעודת אחריות לשנה ובנוסף אחריות למנוע של ההליכון לתקופה של שלוש שנים. באותו יום אשתי מכרה את המנוי לחדר כושר בתקווה למצוא תחליף הולם וזמין בתוך הדירה. בהיותי חולה סכרת נעורים אני גם זקוק לפעילות ספורטיבית סדירה. ההזמנה בוצעה באינטרנט והסכום שולם בסך של 2,005 ₪ בכרטיס אשראי.

אין צורך להכביר מילים על חשיבותו של מכשיר הליכה בביתנו, ואחת הסיבות העיקריות לבחירתי לרכוש את המכשיר, הייתה בין היתר שמה הטוב של החברה, וביטחוני כי אקבל הליכון מתפקד בצורה סדירה, ומה שיותר חשוב שירות טוב, שיהפכו את חווית השימוש לנטולת דאגות ובטוחה.

להלן תיאור, חלקי בלבד, של השירות ממנו "נהניתי.
בתאריך 07/09/07 המכשיר הפסיק לתפקד, לכן פניתי לשירות לקוחות של החברה במטרה להזמין טכנאי. הביקור נקבע לתאריך 23/09/07 . מספר ימים לפני מועד הביקור נציגי החברה עדכנו אותי שתאריך הביקור הוזז לשבוע ימים. בתאריך 30/09/07 הטכנאי הופיע בדירתנו ולאחר בדיקה לא ממושכת במיוחד, הודיע לי שהמנוע נשרף והתחייב להחליפו בהקדם האפשרי. ביקור הבא נקבע לתאריך 09/10/07 בשיחה עם נציגת השירות לקוחות. ובכן ביום הנ''ל שוב הופיע אותו טכנאי ולאחר החלפה של המנוע הודיע כי עדיין המכשיר אינו תקין וצריכים להזמין עוד איזה חלק. צריכים לציין שאני עובד שכיר וכל פעם שיש ביקור טכנאי, ימי העבודה שלי מתקצרים בצורה משמעותית ולמרות זאת המשכתי לחכות לסיום הפרשה המוזרה הזאת. בניגוד לפעמים הקודמות אף אחד מהחברה לא טרח לקבוע ביקור בניסיון לסיים את האבסורד המוחלט הזה. התקשרתי בעצמי לנציגי החברה והסתבר שהם שכחו לקבוע ביקור וכפיצוי על כך יישלח עלי טכנאי בכיר בעוד כשבועיים או שלוש, העיכוב הוסבר בחוסר טכנאים הפנויים. כמובן לא הסכמתי ללוח זמנים המוזר בלשון המעטה ולבסוף קבעו לי תאריך 21/10/07 בין 8:00 ל 11:00 בבוקר שזה גם לא היה סביר לדעתי אך הסכמתי מחוסר ברירה. ביום של ביקור "המומחה" המתנתי בסבלנות עד 10:00 ולאחר מכן קיבלתי את הטלפון הישיר של הטכנאי מנציגת החברה בכדי לברר מתי סוף-סוף אזכה לראותו. התשובה של טכנאי הייתה מאוד מעניינת וקולעת, הוא כלל לא היה באזור המרכז אלא בדרך לבאר שבע ולו הייתה לו שום כוונה להגיע עלי בשעות הקרובות. כמובן הוא הבטיח להגיע בהקדם האפשרי בסביבות 18:00 ולא הבין למה אני עושה עניין כה גדול מאחור של 7 שעות לפחות. מיד לאחר שיחה עם טכנאי יצרתי קשר עם אחראית השרות של החברה בשם שרית ודרשתי ממנה בצורה חד משמעית לתקן את המכשיר עוד באותו יום. היא הסבירה לי שכל הטכנאים תפוסים ואין אפשרות כזאת, אך היא מוכנה לקבוע לי ביקור ליום אחר. שאלתי אותה האם חברה תהיה מוכנה לאריך את האחריות המוצר לתקופה שהוא היה מושבת, קיבלתי תשובה שלילית בהחלט. התחייבות היחידה ששמעתי ממנה הייתה על כך שהחברה מחויבת למתן שירות הטוב ביותר. כתוצאה מכך החלטתי לא להמשיך בהתקשרות עם החברה וביקשתי להחזיר את המכשיר לחברה וכמובן לקבל את הכסף בחזרה. הנציגה סירבה בתוקף להחזיר את כספנו עבור המכשיר שכמעת לא יצא לנו להשתמש בו, ולכן החלטנו לפנות לבית משפט בכדי להחזיר את הכסף ומה שיותר חשוב לעשות צדק עם חברה שחרטה על דגלה זלזול ציני ובלתי מתפשר עם הלקוח.

מאז אותו יום עד רגע הזה איש מהחברה לא יצר איתנו קשר, למרות שמכשיר עדיין מפורק וחסר בו חלק שנלקח על ידי הטכנאי.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
השבה מלאה + ריבית של הכספים ששולמו פתרון נדרש :

אביר ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה