זלזול בלקוח, נזק לרכוש |
נושא התלונה: |
חפץ אייל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 28 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזרן באחריות שנמצא תקול על ידי טכנאי עמינח (מרכז בריאותי חורק) נשלח לתיקון, חזר לאחר חמישה ימים (המזרן החלופי הינם מזרני ספוג בודדים!) עם אותן תקלות.
לאחר תלונות חוזרות ונשנות שלי הגיע נציג לביתי, חתך (!!!) את המזרן לטענתו לבדיקה והלך!!!
כרגע אני עם מזרן קרוע, קפיצים חורקים ובולטים!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החלפת מזרן לחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|