פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח, נזק לרכוש נושא התלונה:
חפץ אייל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזרן באחריות שנמצא תקול על ידי טכנאי עמינח (מרכז בריאותי חורק) נשלח לתיקון, חזר לאחר חמישה ימים (המזרן החלופי הינם מזרני ספוג בודדים!) עם אותן תקלות.
לאחר תלונות חוזרות ונשנות שלי הגיע נציג לביתי, חתך (!!!) את המזרן לטענתו לבדיקה והלך!!!
כרגע אני עם מזרן קרוע, קפיצים חורקים ובולטים!!
עלבון סוג הנזק :
החלפת מזרן לחדש פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה