פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומעליב מצד נציגת שרות ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נציגת שרות ענתה לי, ביקשתי ממנה ליבדוק לי מה קורה עם הזיכוי שלי.
לאחר מס שניות של ממתינה,נציגת שרות ענתה לי ואמרה לי שזה עדיין נימצא בטיפול,ביקשתי ממנה לדבר עם מנהלת המוקד ליבדוק מה הוא יכול לעשות כדי לזרז את העניין. נציגה בשום אופן לא רצתה להעביר אותי למנהל, ביקשתי ממנה בנוסף לכך שתחזור אלי ברגע שתיהיה לה תשובה מתי הזיכוי שלי יהיה מוכן.אמרה שהיא ממש לא הולכת לעשות את זה וניתקה בפנים.
עלבון סוג הנזק :
הנציגה יכלה ליבדוק איך היא יכולה לעזור לי וברגע שהייתה מקבלת תשובה חוזרת אלי פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה