פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות שלאחר רכישה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
,

לצערי הנני מאוד מאוכזבת מהשרות שניתן לי לאחר רכישה , ובכלל אמינות עמינח התערערה . לפני כשבועיים פניתי לשרות שלהם , לבקש טכנאי לחשד שהקפיץ ספה המתקפלת (מסוג מיטה וחצי) שבור . כל השיחה הדגישו לפניי יותר את הצד הכספי ושהתיקון יעלה 700 שקל חוץ מ150 שקל ביקור הטכנאי רק לאיבחון , ודרשו מאיתנו קודם כל להשאיר פרטי כרטיס אשראי ולחייב בתשלום ביקור של טכנאי רק לאבחנה. איני יודעת מדוע איני יכולה לשלם במזומן ועל מה אני צריכה להשאיר פרטי כרטיס אשראי לחיוב גם עתידי ,דבר שאיני נוהגת לעשות הן באינטרנט והן טלפונית . אבל אני במלכוד – לא הייתה לי ברירה מאחר ורק אתם יכולים לתקן ספה שנרכשה מכם והשרלטנות חוגגת בשל סיבה זו. הפקידות שעונות מתנהגות בחוסר אדיבות וכביכול עושות טובה לי , אבל לא רק על זה הנני מלינה.

הוזמן טכנאי , הגיע רק היום ב-09:00 בבוקר ואיבחן קפיץ שבור , הודיע כי יתן הצעת מחיר וכך נתקדם. התקשרתי בשעה 14:00 לשרות הלקוחות שלהם וביקשתי לדעת מה קורה עם ההצעה , והדגשתי לפניהם כי הספה פתוחה ותופסת את כל החדר(החדר הוא חצי- ממד) ללא יכולת לזוז ו/או לנקות ואו להכנס לחדר בכלל , מה עוד שיום שני הקרוב זה ערב חג . הובטח לי בצורה לקונית לחלוטין שיבדקו – לא מבטיחים ויחזרו אלי, בשעה 15:00התקשרתי שוב , דיברתי עם שירן משרות הלקוחות , ושוב התבשרתי כי הדברים לוקחים זמן ויש ביוקרטייה שאני צריכה לעבור - בקיצור הרגשתי שאני "דופקת את הראש בקיר " וכי לאורך כל פנייה שלי אליכם נתקלתי בהתייחסות של ראש קטן .

לומר לכם את האמת , מהרגע הראשון שקנינו 2 ספות ממודל זה אצלם נתקלנו בבעיות, כפעמיים הוחלפו הצירים , וגם אז לא התברכו בתודעת שירות גבוהה כל כך ,

אז מה , הם כלכך נחמדים רק בעת הרכישה וההזמנה?, אחר כך אפשר לזרוק את הלקוח? ביקשתי משירן משרות לקוחות לדבר עם מנהל מעליה מאחר והיא לא יכולה לספק לי את התשובות, נתקלתי במין מענה של שומר ראש יותר מאשר פקידה.

אני דיי מאוכזבת , נאלצתי להרים את קולי ולהתעצבן משום שגם הקשיבו ועדיין לא מקשיבים , מרגישה כאילו אני רודפת אחריהם והם עושים לי טובה ב-900 שקל - מספר שאיבד אצלם את המשמעות - כאילו זה בחינם, ועדיין אני מחכה לתשובות, והשעון דופק , והזמן רץ .
לא נעים לי להתריס בפומבי שעמינח מאבדת מאמינותה........


בברכה,

סימה יהודה

טל:054-7561314
נתינת עדיפות לתיקון הזה. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה