פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בין ערובה של מובלי חברת עמינח. נושא התלונה:
ישראל גדעון ישראל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אתר קניות בילו כתובת:
גוד נייט בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/8/011 קניתי מיטה מזרון 2 שידות בסכום 7800 שח'
מס' ההזמנה 881247 . נתבקשתי שלמוביל אשלם 380 שח' בלבד
לשאלתי עם ירצו יותר מוכרת בשם נטלי פנאייב. מסיבות אישיות מוצקות
שאני לא מעונין לפרט. התחלתי לפרק את המיטה הישנה 5 דקות לפני שהם
באו. היה לי עוד 10 דקות לפרק את גב המיטה ולפנות את החדר לעבודת
ההרכבה המיטה החדשה. המרכיבים דרשו ממני עוד 50 שקל על פירוק
אמרתי להם זה מוגזם אחרי שהיה סיכום עם נטלי שאני נותן להם 380 שח'
שזה 1520 שח' שעה. ראיתי בזה סחיטה,
סרבתי לתשלום תוספת של 50 שקל עז קיבלתי איום.
בסחיטה ואיומים אני לא עובר לסדר היום, הם קיבלו גיבוי טלפוני מגוד נייט
אחרי ההרכבה סרבתי לשלם להם את הכסף אך ורק בגלל סחיטה ואיומים
בעידוד המישרד קיבלתי איום על פירוק הסחורה ותביעה משפטית. (לזה יש זמן)
בגלל בעיות מוצקות ההיתי חייב לפתור את זה נכנעתי למרות הסחיטה
האיומים.
נתתי להם 400 שח' ביקשתי עודף, מה הם אמרו לי אנחנו לא חנות מכולת.
בסוף השגתי עוד 30 שח'
נוסף לזה משום מה לא קיבלתי קבלה.
לסיכום : היה פו סחיטה, איומים, חוסר פיתרון של גוד נייט, זלזול כלפי לקוח.
בגגל המקומות האפופרים והחד משמעי. יש לכתוב נוהל הובלה
והרכבה, על חנות הקניה לידע את הקונה על תנאי הובלה והרכבה
על הקונה לחתום שהוא קיבל את האינפורמציה האמיתית.
הכל בכתב. למנוע מהקונה בין ערובה של מוביל והמרכיב.
את נוהל כתוב זה אשמח לקבל, כי חשוב לי קניה ואספקה בטוחה
עוגמת נפש סוג הנזק :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה