פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ת.ד. 215 רמלה 72101 כתובת:
צומת בילו רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב13.8.11 הזמנתי כורסא מרשת "עמינח אמריקן קומפורט" שבצומת בילו ברחובות.
סכום לתשלום 6198 שח ב2 (או 3) תשלומים. הובטח לי זמן אספקה של 4 חודשים. לאחר 4 חודשים הגיעה כורסא אחרת. האופציות שניתנו לי ע"י החברה:
1) הזמנת הכורסא מחדש בהמתנה נוספת של 4 חודשים ובזמן ההמתנה קבלת הכורסא השגויה שהגיעה.
2) ביטול העיסקה וקבלת החזר כספי.
סירבתי להצעה להזמנת הכורסא וביקשתי לקבל את כספי בחזרה.
לאחר שבוע וחצי של המתנה (היום-04.12.11) ניגשתי לחנות ונאמר לי כי החזר כספי יהיה עד 3 שבועות.
לפי חוק הגנת הצרכן תקנות ביטול עסקה-אופן החזרת התמורה:
"החזרת התמורה, כאמור בתקנה 3, תהיה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה באותו אופן שנעשה בו התשלום".
עוגמת נפש+ סוג הנזק :
קבלת החזר כספי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה