|
|
|
|
|
|
טיפול לקוח |
נושא התלונה: |
שבת 13 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ת.ד. 215 רמלה 72101 |
כתובת: |
צומת בילו רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב13.8.11 הזמנתי כורסא מרשת "עמינח אמריקן קומפורט" שבצומת בילו ברחובות.
סכום לתשלום 6198 שח ב2 (או 3) תשלומים. הובטח לי זמן אספקה של 4 חודשים. לאחר 4 חודשים הגיעה כורסא אחרת. האופציות שניתנו לי ע"י החברה:
1) הזמנת הכורסא מחדש בהמתנה נוספת של 4 חודשים ובזמן ההמתנה קבלת הכורסא השגויה שהגיעה.
2) ביטול העיסקה וקבלת החזר כספי.
סירבתי להצעה להזמנת הכורסא וביקשתי לקבל את כספי בחזרה.
לאחר שבוע וחצי של המתנה (היום-04.12.11) ניגשתי לחנות ונאמר לי כי החזר כספי יהיה עד 3 שבועות.
לפי חוק הגנת הצרכן תקנות ביטול עסקה-אופן החזרת התמורה:
"החזרת התמורה, כאמור בתקנה 3, תהיה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה באותו אופן שנעשה בו התשלום".
|
עוגמת נפש+ |
סוג הנזק : |
קבלת החזר כספי ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עמינח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|