פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר פגום וטיפול לקוי בתלונה ובקשה להחלפת המותר. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
להלן השתלשלות האירועים אשר גרמה לנו בייאוש ועצב רב לפנות להנהלת עמינח:
1.בתאריך 28/12/2008 רכשנו סלון 2+2 "ווגאס עור" בעמינח בעלות של 10700 ש"ח וושילמנו עבור הסלון ב 10 המחאות של 1070 ש"ח.(הרכישה בוצעה ב"לילך" חנות רהיטים בערד.
2.למרות שאספקת הסלון הובטחה תוך 120 יום בפועל הגיע לאחר 10 חודשים.(כלומר לאחר שכבר שולם מלוא התשלום)
3.לאחר כשבועיים באחת הספות החל לדהות ולרדת הצבע(למרות שטופלו לפי הוראות שימוש),התלוננו על כך לחברה ולאחר כחודש הגיע נציג בדק את הספה והחליף אותה.
4.הספה החדשה החזיקה מעמד כ 18 חודש ושוב הצבע החל לרדת ולדהות למרות האבטחה שהצבע הינו נשמר לתמיד!
5.שוב פנינו לחברה לנציגה שירי וכאן החלה מסכת התכתבויות וטלפונים אין סופית בהם הובטח לנו טיפול מיידי,טיפול הולם ומקצועי ואף החלפת המוצר רק שבפועל שום דבר לא קרה (דבר זה דרש מאיתנו הרבה זמן,עצבים ואף הוצאות כספיות כי צילמנו את הספה ושלחנו בדואר ופקסים לנציגה של שירות לקוחות של עמינח שירי.)
לאחר מסכת עצבים של כחודשיים בתחילת חודש נובמבר הגיע מוטי קבלן /צבעי פרטי שעובד עם חברת עמינח על מנת להכין את הספה לצביעה אך בפועל הרס אותה עוד יותר ועכשיו כל הספה מלאת כתמים וצבעה דהוי,ולאחר מכן (לאחר שהרס עוד יותר את הספה) טען שאין מה לעשות עם הספה צילם את הספה ואמר שיעביר את התמונות להנהלה להמשך החלטתם.
6.לאחר כמה ימים יצרו איתנו קשר ואמרו שהנהלת עמינח קיבלה החלטה לשלם 2500 ש"ח עבור צביעת הספה ומוטי יגיע לבצע אצ העבודה.
7.מכאן שוב החלה מסכת טלפונים מול מוטי והעבירו אותנו כמו כדור פינג פונג ממוטי שאמר שטרם שולם לו על העבודה לנציג עמינח(מנהל בשם טל) אשר טען שכבר שילם ומוטי אמור לבצע את העבודה בהקדם.
8.בשיחה אחרונה ב 27/12 מוטי צעק עלינו שלא נתקשר אליו יותר ושנדבר ישירות מול עמינח.
אנו מבקשים להתייחס במיידי לפנייתנו זאת ולטיפול מיידי כי אנחנו כבר על סף ייאוש!
עוגמת נפש,עלבון, סוג הנזק :
צביעת הספה או החלפת המוצר במוצר חלופי פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה