סחיטת תשלום על ביקור טכנאי ללא צורך |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי מזל ישראלוב וב 19.4.05 רכשתי בעלות של 3,500 ₪ מזרן קינג קויל רילקס של חברת עמינח עם 12 שנות אחריות. ( מס' הזמנה 1815 ).
בתעודת האחריות מופיע שיש אחריות של 12 שנים למערכת הקפיצים .ובנוסף רשום כי במקרה של תיקון המחייב
העברת המזרן למפעל , על הלקוח לשלם את ההובלה.
לפני כ 3-4 שנים , פניתי לחברת עמינח בטענה כי משני צדדי המזרן יצאה בליטה של הקפיצים לאורך כל המזרן( כמו אישה בהריון )
והם שלחו לי "טכנאי" שקבע כי לא ניתן לתקן את המזרן בביתי וכי עליו לקחת אותו למפעל בעלות של 200 ₪
וכן עלי להסתפק במזרן חליפי לתקופה של 3 שבועות .
מכיוון שהיינו זוג צעיר שכל שקל היה חשוב לנו , החלטנו לא לתקן את המזרן ולהמשיך לישון עליו בצורתו.
בשנים האחרונות , אני סובלת מכאבי גב תחתון ולא קישרתי זאת למזרן עד לאחרונה.
פניתי אתמול לחברת עמינח וביקשתי לשלם את עלות ההובלה ( שעלתה כיום ל 250 ₪) על מנת לתקן את המזרן שעדיין במסגרת אחריות ,
ולהפתעתי הן נציגת השרות והן האחראית טוענות כי בנוסף לעלות ההובלה עלי לשלם 200 ₪ ביקור טכנאי,
לא הועילו טענותיי כי כבר היה טכנאי בביתי עבור בעיה זאת , וכי עליהם רק לבוא ולקחת את המזרן .
ציינתי בפניהם כי בתעודת האחריות המפרטת את תנאי האחריות לא מצויין דבר על עלות של טכנאי אלה רק עלות הובלה והם טוענים כי " אלה החלטות עמינח".
גם ששאלתי האם אני יכולה להוביל את המזרן לבד למפעלם ( כמו שהציע לי בעבר הטכנאי ) על מנת לחסוך עלות כלשהי , והם טענו כי בכ"ז עלי לשלם על טכנאי שיגיע לפתוח קריאת שרות .
ברצוני לדעת האם זה חוקי לשנות תנאי אחריות קיימים על מנת לגזול מהצרכן עוד כסף .
בתודה מזל
054-5422114
רח' התנאים 4 א' חולון 58506
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול דרישה לביקור טכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|