פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחיטת תשלום על ביקור טכנאי ללא צורך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי מזל ישראלוב וב 19.4.05 רכשתי בעלות של 3,500 ₪ מזרן קינג קויל רילקס של חברת עמינח עם 12 שנות אחריות. ( מס' הזמנה 1815 ).

בתעודת האחריות מופיע שיש אחריות של 12 שנים למערכת הקפיצים .ובנוסף רשום כי במקרה של תיקון המחייב
העברת המזרן למפעל , על הלקוח לשלם את ההובלה.

לפני כ 3-4 שנים , פניתי לחברת עמינח בטענה כי משני צדדי המזרן יצאה בליטה של הקפיצים לאורך כל המזרן( כמו אישה בהריון )
והם שלחו לי "טכנאי" שקבע כי לא ניתן לתקן את המזרן בביתי וכי עליו לקחת אותו למפעל בעלות של 200 ₪
וכן עלי להסתפק במזרן חליפי לתקופה של 3 שבועות .

מכיוון שהיינו זוג צעיר שכל שקל היה חשוב לנו , החלטנו לא לתקן את המזרן ולהמשיך לישון עליו בצורתו.

בשנים האחרונות , אני סובלת מכאבי גב תחתון ולא קישרתי זאת למזרן עד לאחרונה.

פניתי אתמול לחברת עמינח וביקשתי לשלם את עלות ההובלה ( שעלתה כיום ל 250 ₪) על מנת לתקן את המזרן שעדיין במסגרת אחריות ,
ולהפתעתי הן נציגת השרות והן האחראית טוענות כי בנוסף לעלות ההובלה עלי לשלם 200 ₪ ביקור טכנאי,
לא הועילו טענותיי כי כבר היה טכנאי בביתי עבור בעיה זאת , וכי עליהם רק לבוא ולקחת את המזרן .

ציינתי בפניהם כי בתעודת האחריות המפרטת את תנאי האחריות לא מצויין דבר על עלות של טכנאי אלה רק עלות הובלה והם טוענים כי " אלה החלטות עמינח".
גם ששאלתי האם אני יכולה להוביל את המזרן לבד למפעלם ( כמו שהציע לי בעבר הטכנאי ) על מנת לחסוך עלות כלשהי , והם טענו כי בכ"ז עלי לשלם על טכנאי שיגיע לפתוח קריאת שרות .

ברצוני לדעת האם זה חוקי לשנות תנאי אחריות קיימים על מנת לגזול מהצרכן עוד כסף .

בתודה מזל
054-5422114
רח' התנאים 4 א' חולון 58506
כספי סוג הנזק :
ביטול דרישה לביקור טכנאי פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה