פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר ושחרות לקוי נושא התלונה:
וזאנה אורן ושרון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
רכשנו סלון בעמינח בסכום של 13450 ש"ח .
הסלון הגיע לאחר ארבעה חודשים קרוע ( בשני מקומות שונים ), נאלצנו להמתין עוד ארבעה חודשים לסלון חדש כשהסלון הקרוע בבית. החברה ניתקה בזמן זה כל קשר, עשרות טלפונים בכדי לדעת מה קורה, מבטיחים לחזור משירות לקוחות אבל הבטחות ללא כיסוי. אחרי שמונה חודשים מרגע הרכישה זכינו לקבל את הסלון החדש אך...לא הגיע הסלון הנכון לא האמנו. חברת עמינה וסלון בשווי 13450 ש"ח והתנהלות חובבנית.
לאחר דין ודברים ביקשנו לבטל עסקה, הסכימו. התנאי החזרת הסלון ולאחר שבוע זיכוי מלא.
בפועל, החזרנו הסלון והזיכוי הגיע לאחר חודשיים שבהם נותרנו ללא סלון בבית!!
אכזבה, חיפשנו לרכוש בחברה טובה ואיכותית והרגשנו התנהלות מול חובבנים.
אגב, כל פנייה שלנו לשוחח עם מנהל בכיר נענתה בסירוב.
בשביל לסיים יפה חייבו אותנו גם בעלות הובלת הסלון הפגום מביתנו חזרה לחברה. לא יאמן.
עלבון סוג הנזק :
אפילו לא הוצע פיצוי כלשהו ועוגמת נפש. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה