מוצר ושחרות לקוי |
נושא התלונה: |
וזאנה אורן ושרון |
שם/כינוי: |
יום ראשון 10 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
רכשנו סלון בעמינח בסכום של 13450 ש"ח .
הסלון הגיע לאחר ארבעה חודשים קרוע ( בשני מקומות שונים ), נאלצנו להמתין עוד ארבעה חודשים לסלון חדש כשהסלון הקרוע בבית. החברה ניתקה בזמן זה כל קשר, עשרות טלפונים בכדי לדעת מה קורה, מבטיחים לחזור משירות לקוחות אבל הבטחות ללא כיסוי. אחרי שמונה חודשים מרגע הרכישה זכינו לקבל את הסלון החדש אך...לא הגיע הסלון הנכון לא האמנו. חברת עמינה וסלון בשווי 13450 ש"ח והתנהלות חובבנית.
לאחר דין ודברים ביקשנו לבטל עסקה, הסכימו. התנאי החזרת הסלון ולאחר שבוע זיכוי מלא.
בפועל, החזרנו הסלון והזיכוי הגיע לאחר חודשיים שבהם נותרנו ללא סלון בבית!!
אכזבה, חיפשנו לרכוש בחברה טובה ואיכותית והרגשנו התנהלות מול חובבנים.
אגב, כל פנייה שלנו לשוחח עם מנהל בכיר נענתה בסירוב.
בשביל לסיים יפה חייבו אותנו גם בעלות הובלת הסלון הפגום מביתנו חזרה לחברה. לא יאמן.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אפילו לא הוצע פיצוי כלשהו ועוגמת נפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|