|
|
|
|
|
|
מוצר מקולקל ושירות לקוחות לא הוגן |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי כורסה של אמריקן קומפורט מדגם המפטון עבור סבתא שלי. הכורסא עלתה כ-4000 ש"ח. החלטתי לשלם את הסכום מכיוון שחשבתי שאני קונה לה מוצר טוב ואיכותי. עם שירות טוב. בחנות ובכל מקום נרשם באותיות קידוש לבנה "אחריות לכל החיים". כעבור מספר חודשים הגב של הכורסא פשוט קרס. עלות התיקון - 650 ש"ח. האחריות? - אין. ביזיון. מוצרים יקרים ומאיכות גרועה. שירות לקוחות מזלזל. היזהרו!
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון הכורסא ללא עלות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עמינח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|