פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שני גבנים של צבע הבד במיטת נוער. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מושב ניר צבי איזור התעשיה רמלה כתובת:
מתחם g ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ'ל הזמנו מיטת נוער בחנות עמינח ברשל'צ צבע בד מוצרט אפור עכבר. בתאריך12.06.2012 קיבלנו את המיטה שחלקה התחתון בצבע אפור עכבר וחלקה העליון בצבע אפור בהיר. בטלפון עם קשרי לקוחות שלחו לנו הביתה נציג החברה אשר אישר את הטעות הצבע והבטיח להחליף את החלק העליון. במחלקת השירות בחורה בשם דנה לא התיחסה לפניתינו וטענה שנגמר להם צבע הבד [אפור עכבר] ואין אפשרות למפעל עמינח לספק לנו את הצבע המקורי שהזמנו.עלי לציין כי בזמן ההזמנה בחנות המוכר יושב מול המחשב לוחץ עלינו שניגמור את העיסקה ולא הודיע לנו שצבע הבד לא נימצא במלאי שלחנו מכתב רשום בצירוף תמונות להנהלת מיפעל עמינח בניר צבי [ת.ד.215 רמלה 72101] ועד היום לא קיבלנו שום תשובה שקיבלו את המכתב או שהענין בטיפול.
עלבון ,בזבוז זמן וטלפונים סוג הנזק :
לבטל את העיסקה ולקחת את המוצר הפגום. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה