פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת חלקי מוצר לא נכונים ושירות לקוחות מזעזע ! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
06.09.12
אל: מר רוני שוורץ מנכ"ל חברת עמינח.

הנידון: התנהלות קלוקלת ושירות לקוחות מחפיר של חברת עמינח.
מר שוורץ שלום,
ברצוני לגולל בפניך מסכת ליקויים ותקלות, התנהלות אטומה, שירות לקוחות ובירוקרטיה שאינה מביישת משרד ממשלתי עצל.
בתאריך 05.09.12 כחודש לאחר הרכישה, נקבעה לי אספקה של מיטת עמינח עם שתי שידות מדגם קולוני ומזרן מסוג מאסטרפיס דיוושן כאשר שווי המוצרים שהזמנתי הוא למעלה 20000 ש"ח !

בשל העובדה שעמינח אינה מספקת מוצרים בשעות אחר הצהריים, גם אני וגם אישתי לקחנו יום חופש על מנת להיות נוכחים בהובלה.
כשהגיעו המובילים, ירדתי בעצמי אל המשאית לוודא שאכן הגיעו המוצרים הנכונים ושמתי לב שאחת האריזות (הקורות המחברות את גב אל קידמתה) נושא תוית של דגם אחר מסוג אימג'ין.
הערתי למובילים של עמינח שהמוצר כנראה שונה ואינו מתאים לחדר השינה שעמינח אמורה לספק ובכל זאת המובילים התעקשו שאין שום בעיה והמוצר תקין.
לאחר שהעלו את כל המוצרים לביתי ופתחו את החלק הנ"ל והשוו מול השידות אכן ראו המובילים את הטעות שהקורות הן מסוג אחר לגמרי ואינו דומה כלל למוצר שהזמנתי.
אציין שאת המיטה הישנה שהייתה ברשותי פיניתי מהבית בשל חוסר מקום !
לדאבוני, הייתי חייב לשחרר את המובילים\המרכיבים לדרכם מאחר ולהם לא נשארה ברירה מלבד להתנצל שוב ושוב על צורת התנהלות החברה בה הם עובדים ולהסביר שאין ביכולתם לעזור.
התקשרתי בעצמי לשירות הלקוחות של עמינח והסברתי לשני נציגים שונים (אלעד ושירן) שאני כרגע מקפיא את המצב, המיטה אינה מורכבת והמזרון ארוז ואטום עד שאקבל תשובה מהם.
מהשלב הזה ואילך החלה מסכת מלאת תשובות אטומות המניחות אך ורק את דעתם האישית ולא את דעת הלקוח בצד השני של הקו. מטה מצויינים חלק מהפתרונות ה"יצירתיים" שעובדיך סיפקו לי:
1. אנחנו נרכיב לך את המיטה כרגע ככה עם הקורות האלו ובעתיד נחזור ונפרק את המיטה שוב ונרכיב את הקורות הנכונות במקומן - השבתי שהפיתרון הנ"ל אינו מקובל מסיבה מאוד ברורה, בהרכבה של רהיט ולא משנה מאיזה סוג, קיים בלאי בפירוק והרכבה.!
אני שילמתי עבור מוצר חדש ואין לי שום רצון להרכיב לפרק ולהרכיב מוצר שרק נרכש ובסכום גבוה משמעותית ממחיר מוצרים מקבילים בשוק.

2. עד שנביא את הקורות תניח את המזרן על הריצפה - וכשיגיעו הקורות נרכיב את כל המיטה.

האם אתה אדוני המנכ"ל היית משלם K16 ש"ח על מזרן ואז מניח אותו על הריצפה עד שהחברה שממנה קנית תואיל בטובה לבדוק בימים הקרובים היכן החלק שהיו צריכים לספק !?
חזרתי והסברתי שאין לנו כרגע היכן לישון ואישתי ההרה אינה יכולה להרשות לעצמה לישון בסלון או על מזרון על הריצפה !
תשובות הנציגים היו גגנריות ואטומות לדוגמא: "הנושא בבדיקה אנחנו נחזור אליך בעוד כמה ימי עסקים" וכדומה.
אפילו כשהצעתי לנציגים פיתרון יצירתי והגיוני - יצירת קשר עם המחסן בניר צבי ובדיקה במחסן היכן הקורות של המיטה שלי וישלח אותן בעזרת אחת מתוך אינסוף חברות השילוח (DHL, FEDEX וכדומה) וכך יתקבל פיתרון מהיר ומניח את הדעת התשובות היו "תשכח מזה" "ככה זה לא עובד אצלנו" ועוד. אפילו המינימום לנסות לדבר עם בכיר מהם, אולי יצליחו לעזור ללקוח עמינח לא נעשה !
לאחר שנמאס לי משיח החרשים הנ"ל ואטומות של שני נציגי שירות לקוחות, (אלעד ושירן) הייתי ממש ממש צריך להתעקש ולהמתין המון על מנת שיעבירו אותי אל מנהלת משירות הלקוחות בשם דנה ברק בשעה 11:00 בבוקר.
חזרתי והסברתי גם לדנה שהפיתרון שהצעתי הוא בסה"כ אינו מסובך ושעליה להתאמץ ממש מעט, להרים טלפון אחד למחסנאי או למנהל מחסן, לאתר את החלק שחסר וצריך להיות במלאי במחסן ולשלח אותו בעזרת חברה חיצונית על מנת לפתור מצב מביך שחברת עמינח יצרה. !
שוב, גם ממנהלת בחברת עמינח קיבלתי את אותן תשובות גנריות ואטומות שככה זה לא עובד בעמינח היום. ושהיא שתחזור עם פיתרון או עם תשובה בהקדם.
מה שקרה בפועל, גם המנהלת חזרה אליי רק בשעה 5 בסוף היום אחריי שביקשתי ממנהל החנות בה רכשתי ליצור איתה קשר והודיעה לי שאין עדיין תשובות והם יחזרו אליי מחר.

אז אחריי ששילמתי לחברת עמינח 20000 שקלים על מיטה ומזרון, אתמול בלילה אני ואישתי ההרה ישננו על הריצפה בשל השירות של חברת עמינח.

המצב הבלתי נסבל הזה עדיין לא נראה קרוב לפיתרון, השעה עכשיו 13:30 בצהריים 6.9.12 ותיכף סופ"ש ושירות הלקוחות שלכם בשלהם, "אין עדיין תשובה, כי מנהל המחסן עדיין לא הגיע". ולי, עדיין אין תשובה האם החלק שלי בכלל במלאי !

בתור מנהל פרויקטים הנדסיים ונותן שירות בחברה בינלאומית מעולם לא נתקלתי בהתנהלות כזו, החל מפשוטי הנציגים ועד המנהלים בחברתכם.
מדיניות ה "ראש הקטן" חובבנית, אטומה, עם אפס יצירתיות ושום חשיבה מחוץ לקופסה מוציאה שם רע לחברה עם מוצרים כה נהדרים

אדוני המנכ"ל,
אבקש את התערבותך המיידית בנושא,לא הגיוני שנזרוק מזרן בשווי 16000 ש"ח על הריצפה ובטח ובטח אישתי איננה יכולה להרשות לעצמה לישון על הריצפה ימים נוספים.
תודה מראש,
יהודה.ע
העתק: אתר תלונה, אמון הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת החלק החסר והרכבת המוצר עד מחר ופיצוי משמעותי בגין עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה