פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כורסת מסאז של American-Comfort משאירה כתמים על הריצוף, החברה לא מסכימה לבדוק את הנושא (לשלוח נציג הביתה) או לפצות אותנו נושא התלונה:
ספקטור שירלי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חייבת לשתף אתכם במה שעובר עלינו בשבועות האחרונים.
אמא שלי קנתה כורסת עיסוי מסאז' של American-Comfort (מתנה לעצמה ליומולדת 50) כשהזזנו את הכורסא (לפי כל הכללים- בהטייה) נחרדנו לגלות כתמים חומים-צהובים על הריצוף היכן שהיו הגלגלים של הכור
סא.
הזמנו טכנאי של American-Comfort והוא אמר שהוא בחיים לא נתקל בתופעה כזאת (20 שנה במקצוע) ושלדעתו באוניה נזל שמן ונדבק לגלגלים של הכורסא. תוך כדי ההזזה של הכורסא ע"י הטכנאי הוא הרס עוד חלק מהריצוף ונוצרו עוד כתמים על הרצפה (כמו שריטות אבל עם דבק שחור..).
פנינו לסניף American-Comfort בגרנד קניון בחיפה בבקשה לבדוק את הנושא והמוכר אמר ש"הוא רק איש מכירות ושנפנה לשרות לקוחות".
פנינו לשרות לקוחות של American-Comfort ונתקלנו ביחס מזלזל. האשימו את אמא שלי בכך שהיא הזיזה את הכורסא (מסתבר שאסור לשנות את הסדר של הספות בסלון) אנחנו בשיחות חוזרות איתם כבר שבועיים, הגענו פיזית מספר פעמים לחנות וזה גם לא עוזר.
פשוט יחס מזלזל! לא מחליפים לנו את הכורסא, לא מתקנים, לא משדרגים, לא הציעו לעשות פוליש, לא מפצים על הריצוף ועל עוגמת הנפש. כ-לום. בגדול אמרו לנו שזו בעיה שלנו.
נראה לי הזוי שבחברה ותיקה כמו עמינח ומותג איכותי ואמין(האמנם?) כמו American-Comfort מתייחסים ככה ללקוחות שלהם!!! אמא שלי מבואסת בטירוף, הסלון נראה כמו חורבה עם כל הכתמים על הרצפה.
נזק לריצוף סוג הנזק :
החלפת הכורסא/תיקון הכורסא/פוליש לריצוף/פיצוי כספי פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה