פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מגן מזרון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך סוכות רכשנו מיטה ומזרון בחנות עמינח בצומת בילו. העסקה כללה גם כרית ומגן מזרן וסך כל העסקה נאמד במעל 11 אלש"ח. נאמר לנו שנקבל את מגן המזרן ביחד עם המיטה והמזרן ואילו את הכרית קיבלתי במעמד הקניה.

לאחר כחודש ימים ביום 13 לנובמבר קיבלנו את המיטה והמזרן אולם ללא מגן המזרן. שוחחנו עם נציגת המכירות בסניף בילו והיא מסרה לי שקיימת בעייתיות ואין במלאי את מגן המזרן ולכן הוא לא נמסר במועד. זאת ועוד נמסר לנו על ידי נציגת המכירות שהמגן ישלח אלי בדואר רשום "ושההזמנה שלי פתוחה". כאשר הלנו על כך שבינתיים המיטה לא מוגנת נאמר לנו על ידי הנציגה "שאין לי מה לעשות" ועלינו להמתין. נציין כי המגן שרכשנו הוא בעלות גבוהה והוא מיועד למזרון במידות חריגות של 180/200.

זאת ועוד, במסגרת שיחה שהייתה לנו לפני מספר שבועות עם נציגת שירות מטעם עמינח בנושא זה סירבה נציגת השירות לזכות אותנו על מגן המזרון והודיעה לנו שהוא ישלח אלינו בתוך שבועיים ימים.

לצערנו, כפי שצפינו המזרון ניזוק והוכתם (ילדים קטנים....),כל הנסיונות להשיג את החברה לא צלחו ולכן פנייתנו זו.
עגמת נפש סוג הנזק :
. זיכוי מלא של עלות מגן המזרון אותו שילמנו ולא קיבלנו. החלפת מזרון חדש במזרון שנכתם. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה