פרטי התלונה

תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בחסרת ישע נושא התלונה:
בן בסט יוסי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי עבור אימי אישה נכה 100% כורסת העמדה 10 בבוקר יום חמישי המנגנון הפסיק לעבוד ואימי נשארה עם רגליה מורמות אחותי התקשרה והסבירה תבעיה אמרו לה שאפשר לתאם לה טכנאי רק ביום שלישי ... כעוס אך מאופק התקשרתי ודיברתי עם דנה (מנהלת שירות לקוחות אישה לא נחמדה כלל וחוצפנית)שאולי גם קצת שכחה שקהל לקוחותיה הם אנשים מוגבלים אחרי ריבים והסברים מרובים הכי הרבה שהיא יכלה לעשות למעני זה לקבוע לה טכנאי למחר(שישי) בבוקר(הצעתי אפילו שהשירות יהיה בתשלום למרות שזה בגדר האחריות של שנה ראשונה) . אימי יש לציין שוקלת 90 קילו נתקעה עד 23:00 בלילה עם רגליה למעלה שכל גבה ואחורייה כואבים לאחר שעשתה על עצמה צרכים מכיוון שלא יכלנו להוציא אותה מהכורסא התיירסה וכאבה אך כאב הבושה העילבון עוגמת הנפש ואי הנעימות שהייתי צריך להביא מספר שכנים טובים שיעזרו לי לחלץ אותה כל כך התביישה שזה גרם לה לבכות כמו ילדה לא יתכן שאישה כמו דנה תעבוד ו-''תשרת'' לקוחות בצורה כה בזוייה ומבישה שכל שהיה לעשות זה לשלוח טכנאי שיחליף שנאי מחורבן (סליחה על ההתבטאות) שאני אמרתי לו להחליף לאחר שבדקתי תבעיה במשך דקה בערך !!! גועל נפש של שירות אני אישית אדאג לבזות את שם החברה שלכם גם אם אצתרך לבזבז מכספי וזמני האישי באם ולא ימצא פתרון לבעיה זו .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשים מנהל\ת שירות לקוחות שימצא פיתרון לאנשים מוגבלים ומסכנים פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה