פרטי התלונה

תלונות ספגטים

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח שלא ראוי למאכל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.1.10 ביצעתי עסקה טלפונית מול "ספגטים".
עם הגעת המשלוח באיחור ניכר חלק מהאוכל היה מקולקל וקר.
אי לכך יצרתי קשר עם המסעדה וביקשתי שיבואו לקחת את האוכל ויזכו אותי בחשבוני,מכיוון שמפאת האיחור במשלוח השעה היתה מאוחרת ולא הייתי מעוניינת כבר במשלוח.
נאמר לי ע"י מנהל המשמרת,כי הוא מאמין לי ושאין צורך להחזיר את האוכל ואני יכולה לזרוק אותו ולגביי הזיכוי יחזור אליי מנהל המסעדה ביום ו',למחרת.
מנהל המסעדה חזר אליי רק ביום א' והציע לתת לי זיכוי עתידי. הבהרתי לו שאינני מעוניינת להמשיך את ההתקשרות ולכן אני דורשת את כספי בחזרה.
הוא אמר שלא יוכל לזכות אותי מכיוון שלא החזרתי את האוכל.
הסברתי לו את מה שאמר לי מנהל המשמרת.
הוא הבטיח לחזור אליי ומאז לא קיבלתי כל התייחסות. פניתי שוב ישירות למסעדה. הושארה לי הודעה ע"י מנהל. כשחזרתי למסעדה כעבור כמה דקות אמרו לי שהוא כבר יצא. השארתי שוב הודעה שיחזור אליי ומאז חלף יותר משבוע.
לאור האיכות הגרועה הן של המוצר והן של השירות הגרוע שקיבלתי אני זכאית לפחות לביטול העסקה כולה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

ספגטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה