פרטי התלונה

תלונות ספגטים

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים בנוגע להזמנת מקום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 19/6/12, יום שלישי בשעה 15:05, התקשרתי למסעדת ספגטים בנתניה בכדיי להזמין מקום ל-15 אנשים ליום שבת ה-23/6/12. רצינו לקיים במסעדה מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה של אמי. הבחורה שענתה לי לטלפון אמרה שאין אפשרות להזמין כל כך הרבה זמן מראש, ושלא אדאג משום שיש מקום. היא ביקשה שאתקשר יומיים לפני. התראתי שאנחנו הרבה אנשים אך היא שוב הרגיעה אותי ואמרה שיש מקום ושאתקשר בחמישי. משום שאמרה לי שיש מקום הזמנתי את כל האורחים להגיע למסעדה ביום שבת בשעה 14:00.
ביום חמישי ה-.21/6 בשעה 11:55 התקשרתי שוב אל המסעדה בכדיי להזמין מקום. הבחור שענה לי לטלפון אמר שאין באפשרותו לקחת הזמנה משום שיש אירוע של 30 איש במסעדה באותו הזמן. שאלתי אותו מתי הם הזמינו מקום והוא ענה שלפני יומיים. הסברתי לו את המצב, שהתקשרתי גם אני לפני יומיים, ושהזמנתי את כל האורחים, אך לא היה לו פתרון. ביקשתי לדבר עם המנהל. המנהל (נדמה לי ששמו הוא משה) ענה לטלפון ושוב אמר שאין מה לעשות. הוא אמר שהאירוע הוזמן לפני חודש ואי אפשר לשמור לנו מקום, ואף הגדיל ואמר כי הוא לא מבין למה אני מזמינה אנשים לפני שהזמנתי מקום, על אף שהסברתי לו שהנציגה אמרה שיש מקום פנוי. אני לא מבינה- אם האירוע של 30 האיש הוזמן לפני יומיים- מדוע להם אפשרו להזמין ולנו לא? ואם לפני חודש- מדוע הנציגה עמה דיברתי יומיים קודם טרחה להבהיר לי שוב ושוב שיש מקום פנוי ביום שבת? ההתנהלות הבלתי מאורגנת של המקום, ערימת השקרים וגסות הרוח הרסו לנו את חגיגת ההפתעה ואת מצב הרוח. מנהל המקום לא ניסה למצוא פיתרון הולם מלבד לשמור לנו מקום בשעה 15:30 שהיא שעה מאוחרת מאוד עבורנו ולא אפשרית, והיה גס ולא מתחשב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ספגטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה