פרטי התלונה

תלונות ספגטים

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בושה נושא התלונה:
אליאס רוני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. רציתי לשתף אתכם באוסף מעשיות שהלוואי והיו ממוצאות מפרי דמיוני. אבל ממש לצערי הן לא.
לפני מספר חודשים חגגתי את יום הולדתי במסעדה. האווירה הייתה נחמדה עד רגע הקינוח, בו מצאתי שערה טבולה הייטב במוס השוקולד ב3 שכבות שלי. בתגובה קיבלתי ממנהלת הסניף קינוח מתנה שתקף לחודש בלבד. לא זאת אחרי שגרמה לי להרגיש לא נעים עם עצמי כי אני מתלוננת על שערה.
מס׳ שבועות לאחר מכן הזמנתי לביתי פסטה ורציתי להשתמש בשובר הנ״ל. חיכיתי כשעה עד שהאוכל הגיע. והל טוב ויפה. רק שבאמצע ביס עסיסי מפסטה פולו אלה פנה, הרגשתי, נחשו מה? שערה בפסטה שלי!!!!!! התקשרתי מייד להתלונן בפניי הסניף. כשאלה אמרו שלא יכול להיות דבר כזה ושאני בעצם מדמיינת. לא קיבלתי דבר בתמורה.
אך מה לעשות, כנראה שאני מזוכיסטית אמיתית ובגלל שאין בפתח תקווה עוד מסעדות שמתמחות בפסטות, הזמנתי היום 16.7.12 משלוח לבייתי דרך האתר מישלוחה. זמן ההמתנה הוא כשעה ונתתי את מספר כרטיס האשראי שלי. לצערי, באתר מוזן הטלפון הנייד הקודם שלי ולא מצאתי, אף על פי שממש חיפשתח, דרך לעדכן אותו. כעבור שעה ממועד ההזמנה קיבלתי מייל ובו נאמר כי הטלפון שלי לא זמין וליצור קשר עם הסניף. התקשרתי אליהם, לפי המוקדנית, הם רצו להודיע לי שהמשלוח יתעכב בכחצי שעה. אך כיוון שלא עניתי להם, המשלוח לא ייצא ולכן אאלץ להמתין עד שעתיים למשלוח, מרגע זה כמובן ולא מרגע ההזמנה. כעסתי מאוד כיוון שזה יהיה כבר 3 שעות של המתנה ואיתי חיכתה אחותי חולת הסרטן שכבר הייתה צריכה לאכול ארוחת צהריים מזמן כדי לקחת את התרופות שלה. ביקשתי לקבל את הטלפון של פניות הציבור שלהם ובמקום זה עברתי מיד ליד מהמוקדנית לאחראית המשמרת ולבסוף למנהלת הסניף קורל שרצתה ״להסביר״ לי מה קורה כרגע בסניף שלה ומדוע קרה כל הבלאגן. זה לא כל כך מעניין אותי הבעיות הלוגיסטיות שלה כרגע. ואני גם לא מתכוונת לנגב לה את הדמעות. ביקשתי שוב את הטלפון של פניות הציבור והיא ניתקה לי בפנים.
לסיכום, חבריי. אם לא אכפת לכם לאכול זבל ושיתייחסו אליכם כאל אחד, אציע לכם להמנע מלאכול במסעדה זו. אני מניחה שפניות הציבור לא ממש ישנו משהו, אם ככה מנהלת הסניף מתייחסת ללקוחותיה, אבל אולי אנחנו נוכל לשנות.
תבחרו עם הרגליים.  
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק לאכול במסעדה לאלתר פתרון נדרש :

ספגטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה