|
|
|
|
|
|
מעיל פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קניון מלחה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מעיל ב5.12.13 ב699 שח.
יומיים לאחר שלבשתי אותו, הכיס הימני נפתח ונקרע מעט (נעשה בשימוש סביר) .
ב17.12.13 הגעתי לקניון להחליף את המעיל מכיוון שהתפירה של הכיס היתה חלשה כנראה, אך המוכר אמר לי שהוא לא יחליף את המעיל והוא יכול לתפור את הכיס וזה יקח כמה ימים. הסברתי לו שכנראה התפר היה חלש וזה לא באשמתי שהכיס נפרם, אך הוא התעקש לא להליף.
זה לא פעם ראשונה שאני רוכש בחנות ואף פעם לא נתקלתי בסחורה פגומה ובשירות כזה.
|
גימור התפירה לא תקין |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר למוצר תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Zer4u.co.il שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|