פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זר מתוק נמס ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי זר מתוק מזר פור יו. הזר הגיע כאשר הוא נמס. כל השוקולד בו נמס. כך נמסר לי ע"י מי שקיבל את הזר.
כמובן שחשתי אכזבה והתקשרתי לשירות הלקוחות של חברת ZER4U. מנהל השירות שלהם ליאור התנצל והציע להחליף את הזר. אמרתי לו שאי אפשר להחליף את הזר. הזר נשלח במתנה למישהו וכעת המומנטום אבד. מה גם שלהתקשר למקבל המתנה ולטרטר אותו בהחלפה (אולי הוא גם זרק את הזר) לא לעניין.
ביקשתי מליאור שיזכה אותי אפילו מחצית מהסכום. ליאור לא הסכים. לדבריו, לאחר שהמשלוח יוצא הם לא יכולים לזכות. כשביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר, הוא אמר שזה לא יעזור לי ושאקבל את אותה התשובה.

חוץ מהתנצלות ואופציה למתנה קטנה שתשלח בהזמנה הבאה (עם שירות ויחס כזה כבר לא אזמין מהם) לא קיבלתי מהם כלום.

כנראה לא כדאי להזמין מהם זר מתוק בתקופת הקיץ. לא נראה כי הם מקפידים על משלוח ואחסנה ראויה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית : מנהלת מרכז הז שם ותפקיד:
שלום רב
צר לי מאוד על כך שאינך מרוצה.
התשובה שקיבלת לגבי החלפת הזר ממתק באופן מיידי - היא אכן דרך טובה מבחינתו לטפל בבעיה מהסוג הזה- כך מקבלת המתנה תקבל את מששלחת לה ללא טרטורים בתיאום טלפוני עימה, אתה תקבל את המוצר שעליו שילמת ומחלקת בקרה אצלנו תבדוק את הנושא ותלמד ממנו כיצד לא לחזור על מקרים מן הסוג הזה.
במחלקת שירות לקוחות אנו שמחים לתת תשובה הולמת לפניות הלקוחות המעטים שמתקשרים אך חייב להיות בהלימה הגיונית : מוצר פגום: מחזירים ומקבלים חלופי ואפילו בצירוף שי למשלוח הנוכחי : אנו נוהגים כנהוג ומקובל בחוק ואף יותר.
תגובה:
אנו ניצור קשר טלפוני מול הלקוח אמיר על מנת לטפל בפנייתו שוב משוכנעת אני כי נגיע להסכמות, ולהבנות.
משלוח של זר פרחים מקסימים לכבוד שבת: אהבה אנו חוגגים כל הזמן בצירוף שוקולד נחמד. או שבמהלכה של התקשרות ישירה להבין ולבדוק חלופות אחרות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה