פרטי התלונה

תלונות Zer4u.co.il

תלונות פרחים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע ואי החזרת כסף עבור שרות לקוי שקיבלתי (טעות בתאריך משלוח) נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. אני פונה אליכם בעקבות קבלת שרות מזעזע מחברת ZER4U
תאור המקרה: ב31/1/13 בצעתי הזמנה טלפונית (5444*) של פרחים לחו"ל לתאריך -7/3/13 עם קבלת אישור טלפוני ממנהל מוקד מכירות להאשיר את המחיר בלי תוספת של חגים (ב8.3 עקב יום אישה בין לאומי מעלים את המחיר). הזמנה הגיעה ליעד ב7/2, ז"א חודש לפני שהייתה צריכה להגיע. כאשר התברר לי שפרחים לא הגיעו בזמן, אלא חודש לפני המועד, התקשרתי למוקד וקיבלתי שרות מגעיל ומזעזע. 5 יומים , יום אחרי יום התקשרתי למוקד ויום אחרי יום הבטיחו שמנהל מוקד שרות- אביבית תחזור אליי בנוגע להחזר כספי שמגיע לי והיא לא חזרה. היום דיברתי עם אביבית , אשר דיברה בצורה בוטה וטונים גבועים עד לצעקות, לא נתנה שם של נציג שסגרתי איתו עסקה ב31/01/13 וגם לא את השם משפחה שלה . לידיעתכם, השיחות של המוקד מכירות מוקלטות וביקשתי שאביבית תציג לי את השיחה בישביל הבדיקה, תשובה הייתה שלילית. אני לקוח קבוע של החברה ושולח פרחים לחו"ל במחירים מאוד מכובדים ובעבר לא פעם אחד ביצעתי הזמנות פרחים דרכם וזוהי פעם ראשונה שאני מקבל יחס כזה מגעיל. מצטהר אבל אין מילה אחרת.
אשמח מאוד, אם תוכלו לעזור לי בנושא.
כספי סוג הנזק :

Zer4u.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית, מנהלת מוקד שם ותפקיד:
בתאריך 19.3 שוחחתי עם איגור שנית, התנצלתי כי חווה קושי בשיחה עימי, הסברתי לו כי הגיע כעוס לשיחה, ללא סיבה, קיבל שירות ומענה משירות לקוחות שלא מצא חן בעיניו , והבטיחו לו כי מנהל ישוחח עימו, ואכן חזרתי, אם כי לא מספיק מהר לטעמו.

ולנושא העיקרי- הוסבר לאיגור כי ההזמנה נשלחה בתאריך 7.2.13, וכי הזמנה זו נעשתה בתאריך 31.1.13, בתאריך זה קיימת סבירות גבוהה יותר כי ההזמנה הינה לפברואר ולא למרץ, בייחוד לאור העובדה שהלקוח הינו לקוח וותיק שמכיר את נהלי החברה, הברכה הייתה ברכה שגרתית ולא תואמת יום האישה.. כמו כן, איגור ידע כי קיבל את ההזמנה בתאריך 7.2- נשלח לו מסר כי ההזמנה נשלחה- וכי התנהלותו לא הייתה מאוד שקופה.. וכי לפנות לגבי הזמנה שהתקבלה בפבראור רק בחודש מרץ- מותיר אותנו ללא אפשרות למענה שונה. משום שההזמנה נמסרה בצורה איכותית בתאריך 7.2 - ואם היה מקום לתלונה- הוא היה צריך לפנות ב 7.2- הסכמנו על הדברים ונפרדנו בידידות
תגובה:
הפתרון שיחה שבה הוסבר לאגור בייתר פירוט את הסיבות לפתרון כפי שנפתר.. הסכמנו על כך בידידות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה