פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות החלפת מכשיר חדש שאינו תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ23 ימים רכשתי בחנות סלולר מכשיר מדגם סמסונג s4. המכשיר הוא בעל אחריות רשמית של חברת סאני תקשורת. לאחר 23 ימים המכשיר כבה באופן עצמאי ולא נדלק יותר. כאשר הגעתי למרכז השירות של סאני נאמר לי על ידי אחראית המשמרת שהמכשיר באחריות אך הוא לא יוחלף לחדש בשום מצב. בנוסף, נאמר לי על ידה שזה עלול להיות כתוצאה מ״ייצור מאסיבי של המכשיר״. סירבתי בתוקף לחתום כי אינני מעוניינת שיתקנו את המכשיר בשום אופן! אני דורשת מכשיר חדש ותקין מכוון שלא יכול להיות שלאחר שלושה שבועות מכשיר ישבוק חיים! יחס מזלזל, פוגע וברמה נמוכה מאוד של מנהלת המשמרת ב״סאני תקשורת״. כרגע אני בלי מכשיר ששילמתי עליו ממיטב כספי וצריכה לחכות 4 ימים כדי שתהיה אנמנזה טכנית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר חדש ונזיפה במנהלת המשמרת פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה