פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם אחריות מורחבת נושא התלונה:
פישר משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
חתמתי על הסכם אחריות מורחבת עם חברת סקיילקס קורפוריישן בע"מ במעמד הקניה של המכשיר.

בחוזה מופיעה הפיסקה הבאה:

"מה ניתן בשירות suny 360: תיקון של תקלות אלקטרוניות או מכניות, שנגרמו עקב שימוש סביר במכשיר, גם אם אינן כלולות באחריות היצרן.
במידה ולא ניתן לתקן את התקלה, לפי שיקול דעתה הבלעדית של סקיילקס, תספק סקיילקס ללקוח מכשיר חלופי מחודש מאותו הדגם (מכשיר תקין לאחר חידוש), ואם אין במלאי מכשיר מחודש מאותו הדגם, תספק מכשיר חלופי מחודש מדגם שווה ערך למכשיר המוחלף (לפי מדרג המכשירים המופיע באתר החברה)."

המכשיר שלי נשלח למעבדה והוכרז כ- total loss וכשרציתי לממש את ההסכם ולהזמין מכשיר חדש המכשיר החלופי שסופק לי היה מדגם הרבה יותר ישן (וזול) מהדגם שלי.

דגם המכשיר שלי הוא Note 5 והמכשיר שסופק לי הוא galaxy 3. כאשר הפניתי את תשומת ליבו של הנציג לעניין זה (תוך שאני מראה לו פיסקה הנ"ל מההסכם הוא הסכים איתי שאני צודק אך לדבריו אין לו דגם יותר חדש מה- galaxy 3 לספק לי.(
דרשתי לדבר עם המנהלת שלו (הוא היה איתה בטלפון) אך היא אמרה לו שהיא לא יכולה לדבר כרגע.
זוהי התעלמות מהלקוח.
ביקשתי גם מהנציג שישלחו דגם חלופי מסניף אחר ושלא אכפת לי להטריח את עצמי ולבוא למחרת שוב כדי לקבל מכשיר יותר טוב אך הוא אמר שאין להם בכל הרשת מכשירים חלופיים מתקדמים יותר מה- galaxy 3, דבר אותו הם לא מציינים ללקוח בהסכם.
החנות היא החנות של סמסונג בקניון עופר ברחובות ושם הנציג שטיפל בי הוא אדם מאייר (אמר לי שאין לו בעיה שאני אציין את השם שלו שידברו איתו, הוא הבין אותי וטען שאני צודק).

שורה תחתונה סקיילקס קורפוריישן בע"מ לא מכבדים את ההסכם בינינו (אחריות מורחבת זו עולה לא מעט כסף(.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על אי עמידה בהסכם ועל עוגמת נפש פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה