פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש שנקנה והוא לא תקין! נושא התלונה:
דאודי שחר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי טלפון S7 מבאג עם אחריות של סאני,לאחר מספר ימים הטלפון כבה ונדלק לבד,התקשרתי לסאני ואמרו לי לעשות איפוס יצרן לטלפון וכך עשיתי רק שהבעיה חזרה.לאחר כ 25 ימים מהקנייה הגעתי לסניף בפ"ת סגולה ועל זה הצטערתי! בסניף סירבו להחליף לי מכשיר(מזכיר שזה מכשיר חדש) ואמרו שעליי לשלוח למעבדה לתיקון!לא יאמן!! ביקשתי לדבר עם סגן המנהל שהיה במשרדו אך זה עשה טובה עד שקיבל אותי ולאחר שכבר קיבל אותי ענה תשובות של פקיד רגיל. שלחתי את המכשיר ולאחר 5 ימים שבאתי לאסוף אותו גיליתי שריטות על גב המכשיר,דבר שלא היה ששלחתי אותו!לתדהמתי גיליתי שבדוח של המעבדה נכתב"מכשיר הגיע עם שריטות שזה שקר מוחלט!!!
לאחר יום אחד שהמכשיר היה אצלי לאחר התיקון גיליתי שהמכשיר שוב נכבה ונדלק,המכשיר בכלל לא תוקן!! או שיש לו דפקט בייצור!
אני מבקש לקבל מכשיר חדש מהאריזה במקום המכשיר שקניתי במייטב כספי
כספי,עלבון ובזבוז זמן סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר חדש פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה