פרטי התלונה

תלונות פוקס

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה פוקסשעות פתיחה פוקס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים נושא התלונה:
אלגאוי עינב שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול רכשתי ביגוד בחנות פוקס בסניף גרנד קניון בחיפה, בין היתר רכשתי ברמודה לגבר, הברמודות היו תלויות על הקיר ולידן מחיר 49.9, כדי להיות בטוחה במחיר שאלתי את המוכרת מה המחיר והיא אמרה לי 49.9, כשהגעתי לקופה חוייבתי ב69.9, אמרתי לקופאית כי ישנה טעות ושאלתי את מוכרת והיא אמרה לי שהמחיר הוא 49.9, הקופאית אמרה לי שהמוכרת מכחישה וטוענת שאמרה לי שהמחיר הוא 69.9, וזה המחיר אין מה לעשות ואם אני רוצה אני יכולה להחזיר את הברמודה ולקבל זיכוי, עניתי לה שבכל מקרה אני אקח את הברמודה אבל מעצבנת אותי מאוד הסיטואציה שכן מדובר בהטעיה לשמה, היא אמרה לי שאין מה לעשות ואני צילמתי את המקום עם הברמודות והמחיר, פניתי לשירות הלקוחות של פוקס ובחורה בשם נור ביררה את העניין מול מנהלת החנות וכמובן אמרה לה שהמוכרת לא אמרה לי את המחיר הזה, וטענה שיש שילוט, עניתי לה שזה שקר כי צילמתי את המקום... וא"א להתווכח עם תמונה.. היא ענתה לי שאין זיכוי. ומכאן תלונתי.
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר ההפרש, ופיצוי עבור הזמן שאני מבזבזת לטפל בעניין זעום כ"כ פתרון נדרש :

פוקס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה