קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח, אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ |
שם ותפקיד: |
שלום לכל חברי הפורום,
קראנו את התלונה כפי שפורסמה והצטערנו לשמוע.
אנו, חברת "אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ", הינה חברת השירות למוצרים המיובאים ע"י חברת "סמליין".
לאחר קריאת התלונה ובחינת השתלשלות האירועים, הוחלט לתאם שירות טכנאי לבית לקוח על מנת שזה יאבחן את הגורם לשבר.
מתוך תודעת שירות והבנת הלקוח, הביקור יעשה ללא תשלום.
לאחר אבחון ומציאת הגורם לשבר, תתקבל החלטה אודות המשך הטיפול בהתאם לתנאי האחריות.
בברכת יום טוב,
קטי מגלניק,
מנהלת חווית לקוח
אלקטורניקס פרו בלו בע"מ |
תגובה: |
תיאום טכנאי לטובת אבחון הגורם לשבר וקבלת החלטה אודות המשך טיפול בהתאם לממצאיו |
פתרון: |
|
|