פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי למכונת כביסה SAMSUNG נושא התלונה:
פרץ מיכאל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר חג ראש השנה ניקרה הגומייה מסביב לתוף
התקשרתי לשרות המרכזי קדי להזמין שרות הסברתי למוקדנית מהות הבעיה.
ואז נהמר לי שאן את הגומייה במלאי לדברי המוקדנית היא תבדוק מתי תגעה ויצרו איתי קשר מתי תגיע הגומייה .
חיקיתי וצפיתי אך לאחר שלושה שבועת התקשרתי לשרות והזמנתי תכני והסברתי לה שהגומייה קרעה.
תועם לי טכני
הטכני הגיעה בזמן הבל הוא גילה מה שאמרתי למוקדנית ואז נהמר לי שהן גומייה ברשותו לאחר ברור עם המחסן נאמר לי שאין במלאי ויחזרו אלי קדי לאגד לי מתי תגיע הגומייה.
חיכיתי שלושה ימים אך אף אחד לא חזר התקשרתי לשרות ואז נאמר לי שהיא תבדוק ותחזור אלי.
חכתי יום יומיים אך אף אחד לא חזר אלי התקשרתי שוב לשרות המוקדנית המרה לי אני הבדוק ואחזור אלך. הסברתי לה בכעס שנימאס עלי השרות הלקי היא הבטיחה לחזור אלי תוך שעה .
גם זה לו קרע התקשרתי שוב אותו יום בכעס רב המוקדנית ירגיע אותי והבטיחה לי לחזור.
להפתעתי איה חזרה ההלי אך התשובה התה ידועה אין במלי גומייה.
את זה אני כבר יודה שאלתי מתי קן.
לא ידוע.
הובטח לי שמנהלת השרות תחזור עלי.
יום יומיים אף אחד לו חזר.
התקשרי לשרות כבר כאוס מעוד בסיחה עם המוקדנית איבתך שתחזור אלי. היא חזרה להפתעתי
נאמר לי שהגומייה תגעה 30/11/13 ואז תיצור אתי קשר כדי לתאם שרות .
והבטח לי מנהלת השרות תחזור ההלי כפי שאויבתך פני שבוע .
דרך עגב הצעתי לאם שאני יקנה את הגומייה ועם רק ירכיבו.
יש גומייה הצל המתחרים !!!!!!

אני חייב לצין שהמכונה של SAMSUNG מכונה מעולה.
אבל השרות גרעה מעוד..........
חבל !
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את הגומייה פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח, אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ שם ותפקיד:
שלום לכל חברי הפורום,
קראנו את התלונה כפי שפורסמה והצטערנו לשמוע.
אנו, חברת "אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ", הינה חברת השירות למוצרים המיובאים ע"י חברת "סמליין".
לאחר קריאת התלונה ובחינת השתלשלות האירועים, הוחלט לתאם שירות טכנאי לבית לקוח על מנת שזה יאבחן את הגורם לשבר.
מתוך תודעת שירות והבנת הלקוח, הביקור יעשה ללא תשלום.
לאחר אבחון ומציאת הגורם לשבר, תתקבל החלטה אודות המשך הטיפול בהתאם לתנאי האחריות.

בברכת יום טוב,
קטי מגלניק,
מנהלת חווית לקוח
אלקטורניקס פרו בלו בע"מ
תגובה:
תיאום טכנאי לטובת אבחון הגורם לשבר וקבלת החלטה אודות המשך טיפול בהתאם לממצאיו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה