פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית קרח בתא הקפאה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
אני פונה אליכם אחרי שפניתי מיספר פעמים על בעיית קרח בתא ההקפאה רכשתי מוצר הכי יקר בחנות לאחר מיספר חודשים התחיל ליהיות קרח מתחת מגירת תא ההקפאה חשבתי שאוליי המגירה לא ניסגרת בצורה טובה ולכן נוצר קרח הפשרתי את הקרח ולאחר כמה חודשים שוב קרה אמרתי שאוליי שוב פעם לא הקפדנו אבל אז כבר
עברו מיספר חודשיים וכרגע המוצר שלי כבר כימעט בין שנתיים
היתקשרתי לשירות אמרו לי לחמם עם פן להמיס את הקרח זאת צורה בשנות ה2000 להפשיר את המקרר ככה הרי שילמתי המון כסף צריך ליהיות לי שקט לפחות כמה שנים טובות עם המוצר איכותי אני פונה אליכם שתטפלו בנושא למרות שההנהל אמרה לי שניגמרה לי האחריות לא מקובל עליי דבר כזה אני מאוד מיצטער זה פגם מהתחלת הקנייה אני מבקש מימכם לתקן לי את המוצר הזה ללא עלות כספית תודה מראש אבי ****
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת המקרר פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה