פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ופוגעני נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מקרר של סמסונג ביריד חבר דרך רשת א.ל.מ כשהובטח לנו שההובלה תגיע לפני החגים ע"י חברת מיניליין. המקרר הגיע אתמול פגום ושרוט. כשהתקשרנו לספר על המקרה ולדרוש מקרר חדש אמרה לנו נציגה בשם עדי - נספק לכם עד חודש!!! חשוב לציין שלא היה לנו מקרר אחר במקום וקניות לחג מתקלקלות להן בחוץ וכן תינוק קטן שצריך גם לאכול...
לאחר שאיימתי בביטול העסקה פתאום עדי מצאה אפשרות לספק לנו מקרר יום למחרת שוב ביבוז של יום עבודה בין 12:00-17:00. כשביקשתי שיתחיל את הסבב אצלי נעניתי ע"י מנהלת הלוגיסטיקה (שקר כלשהו) לדבר איתם על הבוקר על מנת לקבוע זאת עם המוביל.
למחרת בבוקר ענתה לי נציגה בשם יצירה, כן כן שמה יצירה... ואמרה לי "בעיה שלך" כשביקשתי מנהל אמרה לא רוצה להביא לך... על כל מקרה בחיי לא נתקלתי בכזה שירות קלוקל, פוגעני ומעליב ממליצה בחום להימנע מכל קשר עם החברה הזו.
לספק את המקרר הכי מהר שאפשר פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה