פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר SAMSUNG נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר SAMSUNG SR-61NTB לפני כשנתיים
היום לאחר שימוש של שנתיים הרבה חלקי פלסטיק נסדקו או נשברו החל מידית הדלת התחתונה, מסגרות המדפים הפנימיים ודלת המדף הנשלף
התקשרתי לטלפון 1-800-261126 והבחורה שענתה לי אמרה שאין לה בבית מקרר סמסונג והיא לא יודעת מה להגיד לי ונתנה לי מספר של מחסן החלפים "אולי הם יעזרו לך"
התקשרתי למחסן לטל 039254847 ומשם הפנו אותי לשירות לקוחות בטל 039254833
גם בשירות לקוחות לא היה להם בסורה בשבילי והעבירו אותי הלה לנותן השירות באזור מגורי חברת רדפין בטל 089777272 שם בחורה נחמדה אמרה לי שהם יכולים לשלוח לי טכנאי בתשלום שיבדוק את החלקים הפגומים ובמידה ויש במלאי אני אוכל לרכוש אותם בכספי
אני מבקש לדעת אך יכול להיות שחלקי הפלסטיק של המקרר נסדקים או נשברים לאחר שנתיים כשבמקררים ישנים שהיו לי במשך עשרות שנים לא נסדק שום חלק ולמה אני מחויב לשלם עבור ביקור טכנאי ועבור חלקים של מקרר כמעת חדש שלמרות ששנת האחריות פגה לא יתכן שיהיו כאלה בעיות
רכשתי את מקרר הסמסונג בידיעה שאני רוכש את אחד המקררים הטובים בשוק והתאכזבתי !
אני מבקש ואודה על התייחסותכם ועזרתכם בפתרון הבעיה שלא הייתה אמורה לקרות
חלקי הפלסטיק נסדקים סוג הנזק :
החלפת חלקי הפלסטיק הפגומים כשירות ללקוח פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:
צר לנו על כך שנשברו למר פרקש חלקי הפלסטיק דבר שאכן קורה בכל הפירמות ללא יוצא מן הכלל וזה קורה בדרך כלל מדחיסת מוצרים ומעומסי יתר מה גם שחלפה תקופת האחריות תגובה:
נשמח לספק חלפים במחיר מופחת ממחסננו ברח" גרניט 12 ק.אריה פתח תקוה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה