פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר מדיח כלים של אלקטרולוקס נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרניט 12 ק. אריה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו מדיח כלים אלקטרולוקס דגם ESF 6220 מא.ל.מ בסניף חיפה לפני שנה בעל אחריות לשנה. האחריות הסתיימה ב-15.1.07. יומיים לאחר מכן המכשיר הפסיק לעבוד וטכנאי שבדק מצא שהכרטיס האלקטרוני של המכשיר התקלקל. בפנייה לאבאל (הסוכן של שירות תיקונים לאלקטרולוקס בחיפה), נאמר לנו שלמרות שהאחריות פגה יומיים בלבד קודם לכן, עלינו לשלם שוב ביטוח לשנתיים בסך 850 ש"ח ורק אז הם ישלחו לנו טכנאי שיטפל בבעיה. אנו מבקשים מכם, בתור היבואנים של מכשירי אלקטרולוקס, שתטפלו בבעיה ותתנו הוראה לסניף בחיפה (סניף אבאל) לתקן את המכשיר למרות שהאחריות פגה מכיוון שמדובר בהבדל של יומיים בלבד מאז תפוגת האחריות, מה גם שצורמת לנו העובדה שמכשיר כה יקר שאתם מייבאים שאמור להיות באיכות טובה מאוד מתקלקל לאחר שנה בלבד!
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר ללא תשלום נוסף של ביטוח כפי שנדרש פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
דבדה יצחק מנהל שרות אר שם ותפקיד:
תלונתו נבדקה ואכן עובדתית לפחות בחלקה נימצאה כנכונה תגובה:
טופל ע"י תחנת השרות לשביעות רצונו הוחלפו חלקים ללא חיוב לקוח חידש ביטוח לשנה וקיבל שנה נוספת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה