|
|
|
|
|
|
מקרר שסופק לא כפי שהוצג בחנות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה רכשתי מקרר מתוצרת פריג'ידר בחנות א.ל.מ בב"ש
המקרר שסופק לא כפי שהוצג בחנות - בחנות בחרתי מקרר עם מדף רשת והמקרר שסופק הגיע עם מדף מזכוכית
בבדיקה - קבלתי מקרר מדגם GLTQ23V7C ולא GLTQ23V7A
תומך מדף הזכוכית העשוי פלסטיק שקבלתי התפורר בתוך זמן שימוש קצר ואני נאלצת להחליפו
עד היום למרות מאמצי הרבים לא קיבלתי את החלק הדרוש ולכן אני לא יכולה להשתמש במקרר לצרכיי
|
לא יכולה להזמין חברים לארוחה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מיניליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
דבדה יצחק מנהל שרות אר |
שם ותפקיד: |
כנראה שלקוחה ראתה דגם קודם שהיה עם מדף רשת אחת בתצוגת אותה חנות כיום מה שנימכר בכל החנויות הוא דגם 23v7c שכל המדפים זכוכית ואין כל דגם נוסף |
תגובה: |
אנו נוודא שדגם זה יוצא מהתצוגה של אותה חנות כמו כן שמרינה תפנה לשרות ותקבל מדף חלופי במקום השבור שתביא עימה את השבור |
פתרון: |
|
|
|