פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומוצרים פגומים נושא התלונה:
חזן יפעת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
גרניט 12 כתובת:
תיאור הבעיה:
עשינו הזמנה של מקרר מחברת מיני ליין דרך אתר האינטרנט P1000 המחוייב לכללי אמון הציבור.
בפעם הראשונה שהביאו לנו את המקרר נראו עליו סימנים של מכות וכי נראה כי זהו בעצם מקרר ישן שעבר שיפוץ ולא מקרר חדש, למחרת בבוקר מיד התקשרנו לחברה ותיאמנו מועד אספקה למקרר חדש- גם המקרר הנוסף שהביאו היה "דפוק" אפילו הספקים אמרו לנו לא לקחת את המקרר- להישאר עם הישן ושוב לדרוש החלפה, שוב תיאמנו מועד אספקה-הפעם לא הגיעו ושוב תיאמנו מועד אספקה ושוב קיבלנו מקרר "דפוק" ושוב התקשרנו ושוב תיאמנו מועד הספקה והפעם אמרו לנו אל תדאגו המקרר ייבדק לפני שייצא אליכם, שוב הגיע המקרר ושוב הגיע "דפוק" רצינו למסור את המקרר הראשון שהספקים סירבו לקחת אותו ושוב הרמנו טלפון-הפעם על-מנת לבטל את ההזמנה, ושוב הצטרכנו להישאר בבית ולהמתין לספקים שיגיעו לקחת את המקרר ה"דפוק" כי בלעדיו לא ניתן לבטל את ההזמנה.
חוץ מעוגמת הנפש הזו נתקלנו ביחס מזלזל מצד "מוקדני השירות ומוקני המכירות שגם סירבו למסור את שמם וגם סירבו להעביר את השיחה לאחראי בטענה שהמנהל שלהם הוא ה"פקס" תלונות רק דרך הפקס אין מענה אנושי ואין מנהל.
נציגה אחת שנתנה את שמה "יעל" בתחילה נשמעה כבחורה נחמדה אך כשהגענו לרגע ביטול ההזמנה לא היססה לנתק את הטלפון למרות הפצרותיה והבטחותיה כי אנחנו מקרה חריג וחברתם מעולם לא סיפקה מקררים פגומים אך באותה נשימה אמרה כי המקררים שלהם "עוברים הרבה" עד שהם מגיעים ללקוח הסופי וכי הם בעצם מוכרים "חתול בשק" כי המקררים נפתחים לראשונה אצל הלקוחות.
מיותר לציין כי כל אספקה כזו כרוכה בזמן המתנה של 4 שעות כל פעם מחדש בין השעה 14:00 לשעה 18:00 - אין גמישות ואין שעות אחרות זו השעה של הספקים באזור מודיעין-הדבר היחיד שניתן לעשות הוא להתקשר חצי שעה לפני- אך מקום עבודתי הוא בת"א וזמן הנסיעה הוא יותר מחצי שעה ולכן כל המתנה כזו כרוכה בחצי יום חופש.
גם שביקשתי לפחות להתגמש בזמן התיאום ללקיחת המקרר נתקלתי באנשים "אטומים", ביחס מזלזל ומשפיל ובשעות של נסיונות התקשרות עם מענה אנושי מתאים.
זמן איסוף המקרר מתוכנן למחר ואני מקווה בכל ליבי שיקחו את המקרר וההזמנה תבוטל בלי כל בעיה וכספי יוחזר..אבל עם כל מה שקרה עד עכשיו אני לא אתפלא עם אני מתבדה.
אשמח עם תלונתי זו תועבר לגורמים בכירים בחברה שיראו כיצד החברה שלהם מתנהלת-אשר באתר האינטרנט שלה מתפארת כי השירות הוא מעל הכל.
ואשמח לקבל את תגובתם המלומדת כיצד יתכן שמס' פעמים הגיע לביתי מוצר פגום.
ההזמנה תעלה עם מס' הטלפון: 0523745775 ע"ש שמעון קשמה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי, וביטול עסקה מהיר פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה