פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים - קניית מקרר פריגיד'ר בנפח 600 ליטר דגם GLTQ23V7 נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר מהדגם הנ"ל שמוצהר על ידי היבואן מיניליין שהוא מקרר 600 ליטר ואף מאושר ע"י מכון התקנים בתו האנרגיה, אם זאת כשקיבלתי את המקרר , מדובר במקרר 580 ליטר (מוצהר ע"י היצרן בטפסים ובמדבקה על במקרר).
שלחתי מכתב בנושא על עוגמת הנפש ואכזבתי על כך שמדובר במקרר 580 ליטר , ולא קיבלתי תשובה עד כה.
הספק טען שמותר להם לטעות ב- 3% בגלל שהחישוב של הנפח בארץ מתבצע אחרת, עם זאת, בפסק דין בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה , במקרה דומה , נכתב ע"י השופטת "העובדה שמכון התקנים מאשר סטייה של 3% בין מדידת הנפח על ידי היצרן לבין המדידה של מכון התקנים איננה גוברת על חוק הגנת הצרכן ועל חובת העוסק לא לעשות דבר שעלול להביא צרכן לטעות בכל עניין מהותי בעסקה." מספר פסק הדין הינו תק 002809/07, וניתן להורידו מאתר www.psakdin.co.il וחייבה את הנתבעת (במקרה זה היה א.ל.מ) בפיצויים של 800 ש"ח + 200 ש"ח הוצאות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על סך 1000 ש"ח. פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה