פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמן הספקת המוצר(21 ימי עסקים) נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
פ''ת ק.אריה כתובת:
אינטרנט ''נענע'' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.4.09 הזמנתי מסך דרך אתר ''נענע'', ליתר דיוק שני מסכים. אחד מהם בוטל מסיבה שהגיע סדוק. הובטח לי בכתב ובשיחה מועד הספקה עד 21 ימי עסקים. את המסך קיבלתי רק בתאריך 31.5.09, אחרי שכביכול נעשתה לי טובה זירזו לי את מועד ההספקה בשבוע. כפיצוי הוצע לי מכשיר חשמלי ששוויו בשוק 59 ש"ח - טוסטר רגיל. לאחר ניסיון להודיע למיינליין על הפיצוי שזה לא לפי מה שנאמר לנו, לא קיבלנו שום תשובה,וכל זה לאחר מירדפי טלפון שמאסו, פניות חוזרות ונישנות, והודעות שיחזרו אלינו. אך לא חזרו אלינו. תמיד אנחנו אלה שהתקשרנו ושוב ושוב אמרו לנו נחזור אליכם עם תשובה ועד היום לא חזרו. כאשר הובטח לנו שהמנהל אישית יחזור אלינו.
לצערי היתאכזבתי מהשירות של מיניליין ושל נענע בגדול!!!
אשמח לעזרתכם
תודה מראש.

עוגמת נפש סוג הנזק :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה