פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בטלויזיה שלא מטופלת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני נרכשה טלויזיה - סמסונג LCD 52 אינטש, מדגם A650.
בטלויזיה קיימת בעייה של מריחה ויציאה מפוקוס, שני טכנאים שהיו אצלי אישרו שקיימת תקלה. היום בבירור מול המעבדה שנותנת שירות לסם ליין נמסר כי דיווחו שלא קיימת תקלה. אני מדגיש שהתקלה קיימת, מתועדת באתר סמסונג העולמי ומנהלים בכירים בסם ליין , כולל מנהל מותג סמסונג, חן, אישרו שקיימת בעייה.
כספי סוג הנזק :
קיים עדכון תוכנה לטלויזיה והחברה אינה מבצעת אותו ומתנערת מאחריות לתקלה. פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה