פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במסך פלאזמה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להעלות בפניך מקרה בלתי נסבל של תקלות חוזרות ללא פתרון הולם מצד היבואן וטכנאיו.
באוקטובר 2007 רכשתי עבור אמי מסך פלאזמה מדגם סמסונג 91C- עם אחריות ל- 3 שנים.
המוצר נרכש עבור אמי, סרבגיל גילה, אשר אינה בקו הבריאות ומרותקת לכסא גלגלים
חלק מרכזי משגרת יומה של אמי מלווה בצפייה בטלוויזיה, מכאן שהיא חייבת מכשיר אמין אשר ישרת אותה לאורך זמן וללא תקלות.
על המסך שילמתי כ- 10,000 ₪, תוך ידיעה שאנו רוכשים מוצר עם אחריות ל3 שנים וגיבוי של יבואן ותיק ובעל שם. לאכזבתנו, כבר בשבועיים הראשונים מיום הקנייה נתקלנו בבעיה טכנית אשר הצריכה את החלפת המסך. עיקר התקלות הן שהמסך נצבע בצבע ירוק עז עד רמה שלא מאפשרת צפייה. בנוסף, מקרים רבים שבהם הטלוויזיה לא נדלקת. רק לאחר הוצאה והחזרת שקע החשמל, ניתן להפעיל את הטלוויזיה. חשוב לציין שפעולה זו לא מתאפשרת לאימי המרותקת לכסא הגלגלים והיא נאלצת לחכות לעיתים יום שלם או יותר עד שיגיע אליה אחד מקרובי המשפחה.
מאז לא פסקו התקלות ובמשך השנתיים האחרונות חווינו כ- 8 ביקורים לפחות של טכנאי מחברת "רטפון" (ספקי התמיכה בשם היבואן).
יש לציין שבמקרים לא מעטים לא הזעקנו טכנאי וניסינו להתמודד עם הבעיה..
לאור המצ"ב פניתי אל "רטפון" שמלבד תיקון התקלה לא יכולים לעשות דבר והתקלה ממשיכה להופיע. לכן פניתי אל היבואן "מיניליין" שוחחתי עם מנהל מוקד השרות בשם צחי שלא רואה שום טעם לפגם במצב הקיים ומבחינתו שנזמין את הטכנאי אחת לשבוע ועדיין אין בכך כדי למצוא פתרון ממשי לבעיה.
עם כל הרצון שלי לתמוך בבעיה של אמי ולמרות שהטלויזיה הינה חלק אינטגרלי משגרת יומה ,אני איש משפחה ועובד.ואינני מצליח להתפנות לביקורים חוזרים ונשנים של טכנאים או להגיע ולסדר את התקלה בעצמי
חברת מיניליין מערימה עליי קשיים בכך שאינה נותנת לי את האפשרות לשוחח עם גורם בכיר יותר בחברה והבטחות של ישוחחו איתך אינן מתממשות. מנהל השרות איציק לא חזר אלי למרות בקשות חוזרות ונשנות שלי.
לאור המצב הנ"ל אודה לעזרתך במציאת פתרון ממשי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דגם פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה