|
|
|
|
|
|
אי עמידה בזמנים של הבאת המוצר. |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.08.2010 הזמנתי מקרר מתוצרת סמסונג. תואמה איתי הבאת המוצר לביתי ליום ה-31.08.2010 בין השעות 12:00-17:00 . לקחתי יום חופש מהעבודה על מנת לקבל את המוצר. בשעה 16:40 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות מכיוון שלא יצרו איתי קשר. בשירות הלקוחות אמרו שיש עיכוב של כ-40 דק' נוספות. בסופו של דבר המקרר הגיע בשעה 17:40 ונאלצתי לבטל תוכניות שהיו לי מעבר לשעה 17:00
ברצוני לדעת מי מפצה אותי על יום החופש שנלקח לחינם.ועל בזבוז 5 השעות שבהן חיכיתי.
|
|
|
|
|
|
|
|
מיניליין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|