פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים של הבאת המוצר. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.08.2010 הזמנתי מקרר מתוצרת סמסונג. תואמה איתי הבאת המוצר לביתי ליום ה-31.08.2010 בין השעות 12:00-17:00 . לקחתי יום חופש מהעבודה על מנת לקבל את המוצר. בשעה 16:40 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות מכיוון שלא יצרו איתי קשר. בשירות הלקוחות אמרו שיש עיכוב של כ-40 דק' נוספות. בסופו של דבר המקרר הגיע בשעה 17:40 ונאלצתי לבטל תוכניות שהיו לי מעבר לשעה 17:00
ברצוני לדעת מי מפצה אותי על יום החופש שנלקח לחינם.ועל בזבוז 5 השעות שבהן חיכיתי.

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה