פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר samsung sr24-kisg sbs נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנית 12 קרית ארבע פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ שלוש שנים רכשתי מקרר samsung sr24-kisg sbs
בסכום של 12200 ש"ח מאז החלפתי 4 פעמים חלקי פלסטיק שנסדקו מעצמם ללא עומסים וללא דחיסת מוצרים . כמובן ששילמתי עבור החלקים לאחר ייאוש לא פונה יותר להחלפת החלקים שנסדקים, אבל ביוני השנה נסדק לי תא ההקפאה דבר שאי אפשר לתקן.(נראה לי שיש פגם בפלסטיק והחלקים לא עומדים בתקן)
לאחר דין ודברים עם "אדון יצחק דבדה" שדיבר בצורה לא יפה ביקש להדביק את תא ההקפאה בדבק.כמובן שלא הסכמתי.
היום בדיעבד לא הייתי רוכשת מקרר סמסונג התאכזבתי מאוד מהיחס ומהשרות שהוא גרוע מאוד הייתי רוצה שמישהו יעזור לי לפתור את הבעיה
תודה רותי
כספי סוג הנזק :
החלפת תא ההקפאה פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה