פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שתי החלפות למייבש חדש שנמצא תקול במעמד האספקה. (מעיכות בצד שמאל) נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרניט 12 פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך שבועיים מיום הרכישה הוחלפו שני מייבשים חדשים בעקבות פגם/התעקמות בצידי המכשיר.
למרות בקשות חוזרות ונישנות להחלפה מהירה (בעקבות תינוק חדש
שנולד לי לאחרונה לייבוש בגדיו בחורף הרטוב) נתקלתי בתשובות של אין מה לעשות וזה המצב.

קנייה מקורית: 20.12.10 - הזמנה 164119 - סך הזמנה 1290 ש"ח
אספקה ראשונה: 23.12.10 - ת.משלוח 550848
החלפה ואספקה שנייה: 27.12.10 - ת. משלוח 552130

בשיחותי עם מחלקת השירות של החברה, יחד עם נציגיות בשם אביטל ותמי, התגובות היו קבועות: "אין מה לעשות", "זה המצב" וכדומה.
כל שיחה התאפיינה בחוסר הקשבה, קטיעת דברי, הרמות קול תוך כדי זילזול לא סביר שלא אמור לאפיין חברה גדולה כמוה לקראת כניסה לשנת 2011.

הערה:
אציין, שבשני ימיי האספקה, הייתי חייב להישא בביתי משעה 11 בבוקר עד 5 אחרי הצהריים על מנת לקבל את המובילים.
עלבון, ביזבוז זמן אדיר וכסף. סוג הנזק :
ביטול והחזר כספי מלא ומיידי, כולל משלוח וללא דמי ביטול, קנס או כל חיוב אחר, תוך כדי איסוף מהיר של הציוד התקול מביתי. פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה