פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה אלקטרולוקס 77150 שנוזל במשך חודשים בלי פתרון של מיני ליין נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גרניט 12 קרית אריה פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מייבש כביסה Electrolux 77150 שנוזל מאז שקיבלתי אותו. המייבש נקנה עם אחריות מלאה של 3 שנים מטעם מינליין.

ב 4-5 החודשים האחרונים, ביקרו אצלי 4 פעמים טכנאים מטעם "גל-אור" שנותנים את השירות מטעם מיני ליין. כמו כן, המייבש שהה לפני כחודש במשך שבוע במעבדת גל אור וחזר משם נוזל יותר ממה שהיה טרם ה"תיקון", אחרי תיקון פרוביזורי של שימוש בסיליקון בניסיון לאטום את דלת המעבה. זאת לאחר שגומיית הדלת הוחלפה בגומיה חדשה (אך לא של הדגם שלי) כחודש לפני כן, מבלי שהבעיה נפטרה, אלא החריפה!

בעקבות זאת, פניתי בפקס בתלונה למינליין ונצית שירות לקוחות שחזרה אלי אמרה לי שנציגת שירות מקצועי בשם מרלין האחראית לנושא ותחזור אלי. במקום זאת, חזר אלי מנהל המעבדה של גר אור, שאותה מרלין פשוט העבירו לו את הפרטים שלי, במקום לחזור אלי כמובטח!

התקשרתי שוב למינליין וביקשתי לשוחח עם מרלין, שנאותה הפעם לשוחח איתי, אבל היתה מאוד עווינת ותוקפנית, כי לא קיבלתי את הצעת גל אור לשלוח אלי בפעם החמישית טכנאי, ש"ישב עם קפה ויקרא אצלי עיתן עד שיראה שאין נזילה".

לא קיבלתי הצעה זו, כי מנהל המעבדה של גל אור, שלא חזר אלי במשך שבוע שלם שבו ביקשתי לשוחח איתו, לא יכל להבטיח לי שיש להם חלקים מתאימים למייבש שלי, וזאת לאחר שהם הגיעו אלי כחלק מביקורי הטכנאים שלהם במשך פעמיים עם גומיות לא מתאימות! (בפעם השניה הגומיה התאימה יותר, אז התקינו אותה בלחץ). כל זאת, לאחר המתנה של שבועיים לערך כדי שאותן גומיות לא מתאימות יגיעו למחסן שלהם ממיניליין. בעקבות אי שביעות הרצון שלי מאיכות השירות והתיקון של גל אור והמחסור בחלקים אצלם, סירבתי שגל אור ינסו לתקן את המייבש בפעם החמישית.

בעקבות השיחה התוקפנית עם הגב' מרלין שטענה בחוסר בושה "אתה מתעקש בכוונה לא לתקן את המייבש!", ביקשתי מנציגי השירות של מיני ליין לשוחח עם גורם בכיר מהגב' מרלין. הפנו אותי לצחי, מנהל מוקד השירות, שאמר לי שישלח אלי שוב טכנאי של גל אור והבטיח שהפעם הוא יתוקן ע"י גל אור.

במקום זאת, הגיע אלי נהג של גל אור ולקח את המייבש לתיקון במינליין (למרות שלא עדכנו אותי בשינוי התוכנית, העדפתי כמובן שהוא יעבור למעבדת היבואן). המייבש הועבר למעבדת מינליין וחזר מנה לאחר 4 ימים, כאשר הוא נוזל הרבה פחות, אבל עדיין מטפטף!

בעקבות זאת, יצרתי שוב קשר עם מרלין וביקשתי לדבר עם צחי. במקומו, שוב חזרה אלי מרלין שאמרה לי שהיא תפנה למנהל השירות המחוזי. במקום זאת, כעבור שעתיים, חזר אלי פיני, הטכנאי שתיקן את המייבש שלי במינליין והציע לי להטות את המייבש בזווית חדה אחורה ולראות אם עדיין המייבש יטפטף. אמרתי לו שהמייבש מאוזן עם פלס ולהטות אותו בצורה חדה אחורה נשמע לי לא מקצועי, מה גם שהמים שמטפטפים, פשוט יזלגו לאורכו ויטפטפו מאחור מבלי שאני אראה אותם. הוספתי שמייבש שקודם שהיה לי מעולם לא נשל בלי שום צורך להטות אותו.

בעקובת שיחה זו, יצרתי שוב קשר עם מרלין וביקשתי ממנה לדבר עם מנהל השירות המחוזי שהיא טענה שפנתה אליו בבוקר, אך דיברה אלי בקול רם ובאופן בוטה והתנהגה אלי כאילו מטרתי לשדוד את מינליין, או שאני ממציא את העובדה שהמייבש נוזל. היא אמרה שמבחינתה המייבש יצא מהם תקין. למרות הבטחותיה בפעם הקודמת שאם המייבש ימצא לא תקין, הם יחליפו אותו, היא התכחשה לזה ואמרה שהיא תשלח אלי שוב את פיני, מי שתיקן את המייבש אצלם. אגב, פיני נשמע טכנאי נחמד מאוד ואין לי שום טענה אליו, אבל אחרי כ"כ הרבה פעמים שהמייבש לא מתוקן במשך חודשים, כמה סבלנות כבר יכולה להיות ללקוח?

לאחר בקשות חוזרות ונשנות, היא אמרה שהיא תבקש ממנהל השירות המחוזי איציק דוודא לחזור אלי, אך הוסיפה בקול רם ומאיים "אני מבטיחה לך, שלא תקבל שום דבר ולא יחליפו לך את המייבש, עד שפיני הטכנאי לא יבקש אצלך בבית".
את אותו משפט, היא אמרה לי לפני שבוע, לפני שהם אספו את המייבש אליהם.

זה כמו לדבר אל הקיר. אין שום הבנה בסיסית ללקוח ורואים בו אוייב. מיני ליין אפילו טענו בשלב מסויים שאין לי אחריות שלהם ואני הארכתי את האחריות בתשלום דרך מעבדה חיצונית ורק הם מחוייבים מולי, אבל זה לא נכון. יש ברשותי תעודת אחריות מקורית של 3 שנים שקיבחתי עם המייבש ומעולם לא הארכתי אותה.
קודם לכן טען אחד מטכנאי גל אור (שביצעו תיקון גרוע ולא מקצועי), שאין לי בכלל אחריות על חלקי פלסטיק, אבל כשקראתי את תעודת האחריות שלי, ראיתי שאין לי שום הגבלה בתעודת האחריות וזה פשוט לא נכון. יש לי אחריות מלאה!

מיני ליין מתנערת ממני ולמרות שמזה 4 חודשים לא המעבדה החיצונית שלה "גל אור" ולא הם עצמם מצליחים לתקן את המייבש הלקוי, הם הבטיחו שאחרי הפעם האחרונה שהמייבש ילקח אליהם ואם תתגלה נזילה שלא תיפתר, המייבש יוחלף.

בכל פעם אני מפסיק עבודה, זמן המתה בבית ונגרמת לי עוגמת נפש בכך שהמייבש מושבת, מרטיב את הארון ואת מכונת הכביסה שתחתיו.
הכי גרוע, שבשום אופן הנציגת השירות "ה"מקצועי", לא מכונה לעביר אותי למישהו בכיר ממנה, וטוענת שמבחינתי, היא הגורם הבכיר ביותר שאני יכול לשוחח איתו. היא ממש נאבקת איתי במאבקי אגו, במקום לגלות אמפטיה ולהציע פתרון שיפתור את הבעיה, גם אם זה יצריך החלפה של המייבש הארור הזה.

המייבש שלי במצב חדש ואין לי שום אינטרס לרצות להחליך מייבש סתם, אלא רק בגלל כל הסבל שעברתי ושהתקלה פשוט לא מתקונת.

בושה וחרפה למיני ליין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המייבש או החזר כספי מלא פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה