פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח קינגLS60 חצי אינטגרלי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.01.10 רכשנו בחנות שנקראת "דרור מוצרי חשמל" ברחוב הרצל 90ברמלה מדיח KING דגם LS60 חצי אינטגרלי.
אנו משתמשים במדיח אחת לשבוע ביום ו' וכפי הרשום מעלה המדיח ברשותנו שנה ושלושה חודשים בלבד.
במסגרת שנת האחריות, המדיח התקלקל מספר פעמים, הוזמן טכנאי שהגיע לאחר לא פחות משבועיים בכל אחת מהקריאות ופתר את הבעיה.
חודש לאחר תום הביטוח, בתאריך 08.02.11 נתקע הכפתור של התוכניות והמדיח לא הגיב כלל, קראנו לטכנאי אשר הגיע ואמר שיש צורך להחליף מחשב. בלית ברירה, הסכמנו והטכנאי אמר שיש להזמין את החלק וכי אין לו אותו כרגע, המתנו בסבלנות עד שהגיע החלק, לאחר שבוע לערך, הגיע הטכנאי והחליף מחשב.
אתמול, בתאריך 19.04.11, שוב קרתה אותה תקלה וכפתור התוכניות נתקע שוב.
לא ייתכן כי במהלך פחות משנה וחצי כ"כ הרבה תקלות קורות ועל אחת כמה וכמה
שהמדיח מופעל פעם או פעמיים בשבוע!!! זה לא הגיוני!!
לטיפולכם המהיר והדחוף אודה, הילה.
עלבון סוג הנזק :
הח' מדיח במדיח אחר חדש או פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
צחי מנהל מוקד שרות לקו שם ותפקיד:
בבדיקה מול הלקוחה
לא באחריות כשלושה חודשים
במהלך תקופה זו החליפו ללקוחה פעם אחת חלק בתקופת האחריות כמו כן לפני כחודשיים הגיעו וביצעו שינוי הגדרות במכונה הוסבר ללקוחה כי יכולה לחדש ביטוח מול תחנת השרות כעת חוששת שתקלה חזרה
תגובה:
ללקוחה תואם שרות ע"י תחנת השרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה