פרטי התלונה

תלונות מיניליין

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח KING דגם LS60 חצי אינטגרלי. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זוהי התלונה שפרסמתי: "בתאריך 07.01.10 רכשנו בחנות שנקראת "דרור מוצרי חשמל" ברחוב הרצל 90ברמלה
אנו משתמשים במדיח אחת לשבוע ביום ו' וכפי הרשום מעלה המדיח ברשותנו שנה ושלושה חודשים בלבד.
במסגרת שנת האחריות, המדיח התקלקל מספר פעמים, הוזמן טכנאי שהגיע לאחר לא פחות משבועיים בכל אחת מהקריאות ופתר את הבעיה.
חודש לאחר תום הביטוח, בתאריך 08.02.11 נתקע הכפתור של התוכניות והמדיח לא הגיב כלל, קראנו לטכנאי אשר הגיע ואמר שיש צורך להחליף מחשב. בלית ברירה, הסכמנו והטכנאי אמר שיש להזמין את החלק וכי אין לו אותו כרגע, המתנו בסבלנות עד שהגיע החלק, לאחר שבוע לערך, הגיע הטכנאי והחליף מחשב.
אתמול, בתאריך 19.04.11, שוב קרתה אותה תקלה וכפתור התוכניות נתקע שוב.
לא ייתכן כי במהלך פחות משנה וחצי כ"כ הרבה תקלות קורות ועל אחת כמה וכמה
שהמדיח מופעל פעם או פעמיים בשבוע!!! זה לא הגיוני!!
לטיפולכם המהיר והדחוף אודה, הילה".
צחי מנהל מוקד שירות לקוחות ענה לי בתגובה:"בבדיקה מול הלקוחה לא באחריות כשלושה חודשים במהלך תקופה זו החליפו ללקוחה פעם אחת חלק בתקופת האחריות כמו כן לפני כחודשיים הגיעו וביצעו שינוי הגדרות במכונה הוסבר ללקוחה כי יכולה לחדש ביטוח מול תחנת השרות כעת חוששת שתקלה חזרה.ללקוחה תואם שרות ע"י תחנת השרות".
צחי שלום, אני מאוכזבת מתשובתך-לא הייתה כלל התייחסות לאיכות השירות, נדמה כי מיניליין מנסה להתנער ולהתחמק מאחריות בנוגע לפגמים וליקויים במוצריה שלא כתוצאה משימוש שאינו סביר ותקין ללא קשר לתקופתהאחריותהמוגבלת.
בנוסף, קיימת בעיה בצינור שמחבר בין המדיח לבין ברז המים. הצינור פגןם, מטפטפים ממנו מים בלי סוף-דבר שהביא לרטיבות בארון המטבח.
הבעיות חוזרות על עצמן, השירות אינו זמין ואינו איכותי.
נסחבנו עם כל התיקונים והריאות עד שנגמרה תקופת האחריות- מה המטרה????????????? לסחוב לקוחותעד תום תקופת האחריות ואז "להשתיק פיות" בטענה שנגמרה האחריות. בתור יבואןעיקרי וכחברה שמכבדת את עצמה אבקש תגובה הולמת וממצה.

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מיניליין שירות לקוחות

, תגובה:
צחי מנהל מוקד שרות לקו שם ותפקיד:
להלן העובדות והשתלשלות העניינים כפי שהם ידועים לנו עלפי דוחות תחנת השרות .
1. ביום 21.1.2010 בוצעה הדרכה והתקנה למדיח
2. לאחר כשלושה חודשים הייתה פנייה שמדיח לא פועל -
והוחלף כרטיס
3. בכל יתר קריאות השרות וביקורי הטכנאים תמיד המדיח
נמצא תקין אך ניתנו הסברים נוספים לתפעול המדיח .
4. ב-8.02.2011 בוצע איפוס כרטיס .תואם שרות ל-28.4.11 ללא חיוב לבדיקת המדיח ותיקונו עלפי הצורך
5 בשום שלב עניין נזילת מים מצינור כניסת המים לא
עלה ולא הובא בפני אף טכנאי זו טכנה המועלת עלמנת
להעצים את התלונה .
6 לדברי המתלוננת מבצעים הדחה אחת לשבוע -דבר שאין
באפשרותנו לבדוק וגם לא רלווני כלל ועיקר .
7 אנו כיבואני המוצר ונותני השרות פעלנו כנדרש
ועל פי חוק ועלפי כתב האחריות בו אנו מתחייבים
לתקן ולהחליף כל חלק הדרוש לתקינות המוצר בתקופת
האחריות וכך אכן פעלנו .בכל עת שנקראנו השרות
הגיע ונתן מענה .
8 לדעתנו תלונה זו קנטרנות לשמה ועלכך תעיד הדרישה
למתן פיצוי כספי וזאת לאחר עשיית שימוש מלא אף
מעבר לתקופת האחריות -דרישה שאנו דוחים אותה מכל
וכל .
תגובה:
ניתן תשובתינו בגוף ההודעה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה