מדיח KING דגם LS60 חצי אינטגרלי. |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זוהי התלונה שפרסמתי: "בתאריך 07.01.10 רכשנו בחנות שנקראת "דרור מוצרי חשמל" ברחוב הרצל 90ברמלה
אנו משתמשים במדיח אחת לשבוע ביום ו' וכפי הרשום מעלה המדיח ברשותנו שנה ושלושה חודשים בלבד.
במסגרת שנת האחריות, המדיח התקלקל מספר פעמים, הוזמן טכנאי שהגיע לאחר לא פחות משבועיים בכל אחת מהקריאות ופתר את הבעיה.
חודש לאחר תום הביטוח, בתאריך 08.02.11 נתקע הכפתור של התוכניות והמדיח לא הגיב כלל, קראנו לטכנאי אשר הגיע ואמר שיש צורך להחליף מחשב. בלית ברירה, הסכמנו והטכנאי אמר שיש להזמין את החלק וכי אין לו אותו כרגע, המתנו בסבלנות עד שהגיע החלק, לאחר שבוע לערך, הגיע הטכנאי והחליף מחשב.
אתמול, בתאריך 19.04.11, שוב קרתה אותה תקלה וכפתור התוכניות נתקע שוב.
לא ייתכן כי במהלך פחות משנה וחצי כ"כ הרבה תקלות קורות ועל אחת כמה וכמה
שהמדיח מופעל פעם או פעמיים בשבוע!!! זה לא הגיוני!!
לטיפולכם המהיר והדחוף אודה, הילה".
צחי מנהל מוקד שירות לקוחות ענה לי בתגובה:"בבדיקה מול הלקוחה לא באחריות כשלושה חודשים במהלך תקופה זו החליפו ללקוחה פעם אחת חלק בתקופת האחריות כמו כן לפני כחודשיים הגיעו וביצעו שינוי הגדרות במכונה הוסבר ללקוחה כי יכולה לחדש ביטוח מול תחנת השרות כעת חוששת שתקלה חזרה.ללקוחה תואם שרות ע"י תחנת השרות".
צחי שלום, אני מאוכזבת מתשובתך-לא הייתה כלל התייחסות לאיכות השירות, נדמה כי מיניליין מנסה להתנער ולהתחמק מאחריות בנוגע לפגמים וליקויים במוצריה שלא כתוצאה משימוש שאינו סביר ותקין ללא קשר לתקופתהאחריותהמוגבלת.
בנוסף, קיימת בעיה בצינור שמחבר בין המדיח לבין ברז המים. הצינור פגןם, מטפטפים ממנו מים בלי סוף-דבר שהביא לרטיבות בארון המטבח.
הבעיות חוזרות על עצמן, השירות אינו זמין ואינו איכותי.
נסחבנו עם כל התיקונים והריאות עד שנגמרה תקופת האחריות- מה המטרה????????????? לסחוב לקוחותעד תום תקופת האחריות ואז "להשתיק פיות" בטענה שנגמרה האחריות. בתור יבואןעיקרי וכחברה שמכבדת את עצמה אבקש תגובה הולמת וממצה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|